اخبار بازی

شایعه: دلایل بازخوردهای منفی بازی Battlefield 2042 از زبان EA

به گفته تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده صنعت بازی، الکترونیک آرتز به‌تازگی طی یک جلسه داخلی به دلایل عرضه ناموفق بازی Battlefield 2042 پرداخته است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Battlefield 2042

شکی در این نیست که آخرین نسخه سری محبوب بتلفیلد، یکی از ناامیدکننده‌ترین عناوین شرکت EA طی سال‌های اخیر به‌شمار می‌آید. بازی Battlefield 2042 نه‌تنها در جلب نظر منتقدان ناموفق بوده، بلکه بازیکنان و حتی توسعه‌دهندگان سابق سری نیز طی ماه‌های اخیر به انتقاد از آن پرداخته‌اند. حال طبق گزارش تام هندرسون، EA طی یک جلسه داخلی که اخیرا برگزار شده، به برآورده نشدن انتظارات بازیکنان اعتراف کرده و دلایل بازخوردهای منفی نسبت به Battlefield 2042 را مورد بررسی قرار داده است.

این‌طور که به‌نظر می‌رسد، EA یکی از دلایل بازخوردهای ضعیف بازی را عرضه ناگهانی Halo Infinite می‌داند. بر اساس این گزارش، لورا میلی، مدیر ارشد استودیوهای الکترونیک آرتز در جلسه مذکور به روزهای ابتدایی عرضه ارلی اکسس Battlefield 2024 اشاره کرده و گفته:

«تا پایان هفته عملکرد بازی از حیث حفظ بازیکنان به‌طور روزانه قدرتمند بود، اما پس از آن اوضاع شروع کرد به تغییر یافتن. دوشنبه بعدی، بخش مولتی پلیر Halo به‌شکل غافلگیرکننده‌ای عرضه شد. البته این عرضه تنها بخش کوچکی از بازی را در بر داشت، اما مولتی پلیر Halo بسیار روان و پالیش‌شده بود و با توجه به تجربه‌ای که با باگ‌ها و مشکلات پالیش کردن [بازی خود] داشتیم، این مقایسه به نفع ما تمام نشد.»

بازی Battlefield 2042

علاوه بر این، ظاهرا او از عوامل دیگری نیز نام برده که در مشکلات بتلفیلد 2024 نقش داشته‌اند. بر اساس گزارش، ورژن انجین فراست‌بایت به‌قدری قدیمی بوده که لورا میلی بروزرسانی کردن آن توسط تیم توسعه و قرار دادن بازی بر روی ورژن جدید را به قرار دادن بازی بر روی یک انجین کاملا تازه توصیف کرده است.

او همچنین اشاره کرده که مواردی مانند همه‌گیری جهانی و کار کردن اعضای تیم‌ها از خانه نیز بر روی شکست بازی تأثیر فراوانی داشته است. مدیر ارشد استودیوهای EA معتقد است که به‌طور کلی، بازخوردهای منفی بازیکنان بر روی سه نقطه کلیدی متمرکز بوده و باید برای بهبود آن‌ها اقداماتی انجام شود. این سه نقطه کلیدی عبارتند از باگ‌ها و پرفورمنس، تصمیم‌های مربوط به طراحی بازی و قابلیت‌ها، و تطابق نداشتن بازی با انتظار بازیکنان.

در پایان، باید یاوآوری کرد که موارد گفته شده تاکنون به‌طور رسمی اعلام نشده‌اند و در حال حاضر در حد شایعه هستند. EA و استودیوی DICE همچنان در تلاش هستند تا رضایت از دست رفته بازیکنان را کسب کنند، اما باید منتظر ماند و دید آیا در انجام این کار موفق خواهند شد یا خیر.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا