اخبار بازی

شایعه: احتمال عرضه نسخه جدید بازی Dragon Age در سال 2023

طبق شایعه جدیدی که از سوی جف گراب مطرح شده، بازی Dragon Age 4 برای عرضه در سال 2023 برنامه‌ریزی شده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Dragon Age 4

شب گذشته EA Play Live برگزار شد و الکترونیک آرتز در این رویداد، آخرین اطلاعات از مجموعه‌هایی مانند بتلفیلد، دد اسپیس و Grid را با طرفداران به اشتراک گذاشت. اما استودیوی BioWare مدتی قبل از برگزاری رویداد، اعلام کرده بود نسخه جدید بازی‌های Mass Effect و Dragon Age در برنامه حضور ندارند.

اکنون جف گراب، ژورنالیست وب‌سایت ونچربیت بازه زمانی عرضه Dragon Age 4 را لو داده. منابع او مدعی شده‌اند که این عنوان نقش آفرینی فانتزی برای انتشار در سال 2023 آماده خواهد بود. باید توجه داشت که شرکت EA تاکنون هیچ صحبتی درباره زمان انتشار بازی نداشته و این خبر فعلا یک شایعه محسوب می‌شود.

گراب در ادامه اضافه کرد که طرفداران نباید بابت روی آوردن دراگون ایج جدید به مدل لایو سرویس نگران باشند، چرا که نسخه جدید یک تجربه تک‌نفره داستان‌محور را ارائه خواهد داد. البته به گفته او بازی همچنان همانند Dragon Age: Inquisition دارای بخش چندنفره آنلاین خواهد بود.

بازی Dragon Age 4 ابتدا در سال 2018 معرفی شده بود و جز چند تریلر کوتاه و تصاویر هنری، تاکنون اطلاعات چندانی از آن منتشر نشده است. احتمال می‌رود که در سال 2022 بازاریابی بازی آغاز شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا