اخبار بازی

شایعه: منتظر پورت PC یا دنباله بازی Bloodborne نباشید

علی‌رغم شایعاتی که در یک سال اخیر شنیده می‌شد، اینسایدر مشهور استودیوی فرام سافتور اخیرا عنوان کرده که در حال حاضر هیچ‌گونه پورت یا دنباله‌ای از بازی Bloodborne در دست ساخت نیست. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

شایعات مربوط به ریمستر، پورت PC و یا دنباله بلادبورن از مدت‌ها پیش به‌گوش می‌رسیدند. اما سال گذشته و با عرضه ریمیک Demon’s Souls توسط استودیوی بلوپوینت، باری دیگر این شایعات قوت گرفتند. با این‌وجود، اخیرا اینسایدری به‌نام Omnipotent در فروم ResetEra به این موضوع پرداخته و گفته که بر اساس شنیده‌های او، در هیچ برهه‌ای از زمان، پروژه‌ای مرتبط با بازی Bloodborne در دست ساخت نبوده. او که طی سال‌های اخیر اطلاعات مختلفی را به‌درستی از ساخته‌های استودیوی From Software فاش کرده، در این مورد نوشته:

«در تمام این مدتی که یک اینسایدر بوده‌ام، در جریان چیزهای زیادی قرار گرفته‌ام که استودیوی From Software بر روی آن کار کرده یا حتی کمی به آن مرتبط می‌شده. مشخصا Sekiro و Elden Ring دو مورد از بزرگ‌ترین آن‌ها هستند، اما ریمیک Demon’s Souls، ریمستر Dark Souls، پورت Metal Wolf Chaos و بازی Deracine و بازی‌هایی که حتی هنوز معرفی نشده‌اند نیز به همین روال هستند و در مورد تمام آن‌ها باخبر بوده‌ام.

«با اینکه من جزئیات تمام چیزها را نمی‌دانم و در همین حال در مورد بعضی چیزها نسبت به دیگران بسیار آگاه‌تر هستم، تاکنون هیچ‌وقت با موردی که در خصوص Bloodborne باشد مواجه نشده‌ام. حتی با اینکه به‌طور فعال چندین بار طی سال‌های اخیر به‌دنبال کسب اطلاعات بودم، چنین چیزی ندیدم. نه ریمستر، نه پورت PC و حتی نه یک پچ (Patch). حداقل از طرف منابع موثق و معتبر، هرگز کوچک‌ترین چیزی در این مورد نشنیده‌ام.»

اگر دنباله یا ریمستری از Bloodborne در راه باشد، به‌نظر می‌رسد که سونی توانسته آن را به‌خوبی از دید این اینسایدر مخفی نگه دارد. علاوه بر شایعات مربوط به بلادبورن، مدتی پیش منابع دیگری نیز از همکاری فرام سافتور با سونی جهت خلق یک بازی جدید (که دنباله بلادبورن نیست) خبر داده بودند. در هر صورت، باید منتظر ماند و دید که آیا در آینده شاهد عرضه مجدد و یا انتشار محتویات بیشتر برای Bloodborne خواهیم بود یا خیر.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا