اخبار بازی

شایعه: نسخه جدید بازی Call of Duty در E3 2021 معرفی نخواهد شد

تنها چند روز تا شروع رویداد E3 2021 مانده اما اینطور که به‌نظر می‌رسد، نسخه جدید سری Call of Duty در طول این رویداد نمایشی نخواهد داشت. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Call of Duty WWII

 

با نزدیک شدن به برگزاری E3 کمپانی‌های بزرگ و کوچک در حال آماده شدن برای رونمایی عناوین در دست ساخت خود هستند. روز گذشته اولین تریلر رسمی Battlefield 2042 منتشر شد، اما احتمالا نسخه جدید رقیب سنتی این سری یعنی Call of Duty، کمی دیرتر از E3 معرفی خواهد شد.

این شایعه از طرف وب‌سایت VGC مطرح شده است. طبق این گزارش، نسخه جدید کال آو دیوتی برای عرضه در نوامبر امسال (آبان-آذر) بر روی کنسول‌های نسل جدید و نسل قبل و PC آماده است، اما شرکت Activision فعلا بر روی فصل چهارم بازی Call of Duty: Warzone متمرکز خواهد بود. پیش از این اعلام شده بود که فصل چهارم وارزون در برنامه کیک آف رویداد Summer Game Fest رونمایی می‌شود.

به گفته VGC داستان نسخه جدید که احتمالا Vanguard نام خواهد داشت، پیرامون به‌وجود آمدن نیروهای ویژه متفقین در جنگ جهانی دوم می‌چرخد و در اروپا و اقیانوس آرام روایت می‌شود. بازی دارای مود کمپین، مولتی پلیر و زامبی خواهد بود، اما منابع VGC می‌گویند استودیوی Sledgehammer Games وقت زیادی در اختیار داشته و به همین دلیل برنامه‌های بزرگی را نیز برای وارزون دارد.

این برنامه‌ها شامل قرار دادن یک مپ بزرگ از جنگ جهانی دوم در وارزون است که عظیم‌ترین مپ این عنوان بتل رویال (حتی بزرگ‌تر از Verdansk) به‌شمار می‌رود. همچنین وسایل نقلیه و تکنولوژی‌های ارتقا یافته نیز بخش دیگری از برنامه‌های اسلج همر گیمز خواهد بود. طبق این شایعه مپ جدید به‌همراه عرضه بازی اصلی به وارزون اضافه می‌شود.

در پایان نیز باید گفت که VGC ذکر کرده نسخه جدید در ادامه تابستان و احتمالا طی یک رویداد In-game وارزون رونمایی می‌شود. اکتیویژن تاکنون نسبت به این شایعه واکنشی نشان نداده است و برای دریافت تاریخ دقیق معرفی بازی، هنوز باید منتظر بمانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا