اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

شایعه: بازی جدیدی با محوریت شخصیت Daredevil در دست ساخت قرار دارد [بروزرسانی شد]

بروزرسانی: آقای Bill Rosemann با انتشار پستی در توئیتر خود اعلام کرد که علی‌رغم علاقه زیاد او به شخصیت Daredevil، بازی جدیدی با محوریت این ابر قهرمان مارول در دست ساخت نیست و شایعات اخیر را رد نمود. او همچنین بابت ایجاد هرگونه سردرگمی در خصوص این موضوع، از طرفداران عذرخواهی کرد.

خبر اصلی: به‌تازگی گفتگوی توئیتری بازیگر شناخته‌شده صنعت بازی‌های ویدئویی یعنی تروی بیکر با نائب رئیس شرکت Marvel، به شایعات ساخت یک بازی با محوریت شخصیت Daredevil قوت زیادی بخشیده‌است.

بازی Daredevil

پس از عرضه موفقیت‌آمیز بازی Marvel’s Spider-Man در سال 2018، بسیاری از طرفداران کنجکاو هستند تا ببینند که در کنار اسپایدرمن، مارول به‌دنبال ساخت بازی اختصاصی کدام یک از ابر قهرمانان خود است. اگر شایعات اخیر صحت داشته‌باشند، این احتمال وجود دارد که بازی دردویل در دست ساخت باشد.

اخیرا آقای تروی بیکر در پاسخ به توئیتی که از طرفداران پرسیده‌بود دوست دارند اقتباس ویدئوگیمی کدام ابر قهرمان محبوب آن‌ها ساخته‌شود، با اشاره به شخصیت Daredevil، نائب رئیس و مدیر خلاقیت مارول را تگ کرده‌است. او نیز در طی پاسخ جالبی به بیکر نوشت: “مشخصا تو یک مرد بدون ترس هستی.” مرد بدون ترس، به‌شکل مشخصی به شخصیت Daredevil اشاره دارد و همین جواب کوتاه نائب رئیس مارول، کافی است تا طرفداران بابت ساخت این بازی هیجان‌زده شوند.

مدتی پیش نیز شایعات ساخت بازی Daredevil به گوش می‌رسید؛ از جمله شایعه‌ای که مدعی شده‌بود این عنوان برای کنسول‌های نسل بعد منتشر می‌شود. طبق این شایعه، وسعت نقشه بازی بیش از 3 برابر از نقشه Marvel’s Spider-Man بزرگ‌تر خواهد بود. همچنین منبع شایعه عنوان کرده‌بود که مبارزات بازی ساختاری شبیه به سری Batman Arkham دارد و بازیکنان مطابق انتظار، بیشتر به‌هنگام شب به گشت و گذار خواهند پرداخت.

با اینحال، تا زمانی که به‌صورت رسمی ساخت این بازی تأیید نشود، تمام اطلاعات لو رفته در حد شایعه باقی می‌مانند. نظر شما در مورد ساخت یک بازی اقتباسی از Daredevil چیست؟ آیا فکر می‌کنید این عنوان ساخته خواهد شد؟

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا