اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

شایعه: معرفی ریمیک یک بازی بزرگ پلی استیشن در پایان 2021

به‌تازگی خواننده و ترانه‌سرایی به‌نام Eabha McMahon عنوان کرده که در ماه دسامبر پیش‌رو، از ریمیک یک عنوان بزرگ PlayStation رونمایی خواهد شد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

لوگوی پلی استیشن

این موضوع در مصاحبه‌ای که اخیرا خانم Eabha McMahon با برنامه رادیویی ایرلندی The Lunchbox انجام داد، مطرح شده است. او که بیشتر با نام ایوا شناخته می‌شود، در مصاحبه مذکور به کار کردن روی بازسازی یک بازی که ظاهرا عنوان بزرگی است، اشاره کرده و گفته که معرفی این اثر را در کریسمس (ماه دسامبر) خواهیم دید:

بله، در حقیقت این اتفاق حدود یک سال و نیم پیش رخ داد—درست بعد از اینکه همه‌گیری جهانی آغاز شد. مایکل مک‌گلین (آهنگساز) با من تماس گرفت و گفت قرار است که برای ریمیک یک بازی پلی استیشن موسیقی بنویسیم. او برای بازی‌های سرشناس مختلفی موسیقی نوشته، اما خود من یک گیمر نیستم.

به هر حال، او به من گفت که آن‌ها به‌دنبال یک قطعه به زبان ایرلندی هستند. بنابراین من فقط در نوشتن متن زبان ایرلندی دخیل بودم. دختر او آهنگ را خواند و همسرش به همراه خود مایکل، کار تنظیم را انجام دادند. مایکل همچنین در بخش زبان این قطعه نیز به با من کار کرد، بنابراین کاری که انجام شد تقریبا یک همکاری خانوادگی بود.

شما برای مدت‌ها نمی‌دانید که برای چه چیزی موسیقی می‌نویسید. همه‌چیز مبهم و نامعلوم است چون آن‌ها نمی‌خواهند اطلاعاتی به بیرون درز کند. اما این بازی در حقیقت قرار است که در کریسمس معرفی شود. اکنون در مورد آن شنیده‌ام و برایم تأیید شده که یک بازی بزرگ است.

با توجه به اشارات بالا و اینکه این بازی شامل قطعه موسیقی با زبان ایرلندی خواهد بود، گزینه‌های احتمالی در مورد اینکه با چه پروژه‌ای طرف هستیم پایین‌تر می‌آید. اما همچنان پروژه‌ای که مک‌مان در مصاحبه خود به آن اشاره کرده می‌تواند هر چیزی باشد. در هر صورت، رویداد The Game Awards در 9 دسامبر (18 آذر) برگزار می‌شود و ممکن است معرفی این ریمیک را در آنجا ببینیم. همچنین شایعاتی نیز مبنی بر بازگشت رویداد PSX نیز وجود دارد، اما سونی تاکنون به‌طور رسمی برگزاری این رویداد را تأیید نکرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا