اخبار بازی

استودیو Rogue Factor کارگردان هنری Deus EX را جذب کرد

استودیو Rogue Factor

آقای Jonathan Jacques Belletête به عنوان کارگردان هنری دو عنوان Deus Ex: Human Revolution و Mankind Divided، سبک هنری خاصی را وارد دو اثر مذکور کرد. وی که پیش‌تر در استودیو Eidos Montreal مشغول کار بود، در صورتی که نسخه سومی برای سری DE در دست ساخت باشد، نمی‌تواند روی آن کار کند چرا که اخیراً استودیو Rogue Factor، خالق بازی Mordheim: City of the Damned وی را استخدام نموده است.

ایشان که به عنوان کارگردان خلاق کار خود روی پروژه‌ی جدید این شرکت شروع می‌کند، طی اظهاریه‌ای جدید اعلام کرد: «امروز بیستمین سالی خواهد بود که من در صنعت بازی‌سازی مشغول کار و توسعه دادن عناوین مختلف هستم. این در حالیست که عشق و علاقه من به ساخت و تولید تجربیات سرگرم کننده روز به روز درحال گسترش یافتن است. به واسطه موقعیت شغلی جدید در Rogue Factor کاملاً هیجان زده هستم و یکی از دلایلی که باعث افزایش علاقه من به کار در این شرکت می‌شود، میزان خلاقیت و نوآوری تیم در خلق عناوین مختلف است که درهای جدیدی را به روی خلاقیت برای من می‌گشاید.»

Belletête هیچ جزئیاتی درباره پروژه‌‌ی جدید خود در «روگ فکتور» ارائه نداد اما ظاهراً وی در پروژه Necromunda: Underhive Wars دخیل نخواهد بود. به گفته مدیر کل استودیو، همکاری با جاناتان باعث افتخار تیم بوده، به نحوی که باعث شده آن‌ها استودیو را Rogue Factor 2.0 بنامند!

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا