اخبار بازی

Rod Fergusson پس از هشت ماه از استدیوی Irrational Games جدا شد

آقای Rod Fergusson که تهیه‌کننده سابق سری Gears of War بود، هشت ماه گذشته برای کمک به ساخت BioShock: Infinite به استدیوی Irrational Games پیوست اما بر اساس اطلاعات منتشر شده او به تازگی این استدیو را ترک کرده است. اکنون وی مسیر جدیدی را برای خود انتخاب کرده است. او در گفتگویی که با Polygon داشت اعلام کرد که او به طور موقت به Irrational Games پیوسته بود.
او در این باره می‌گوید: "زمانی که من از Epic Games خارج شدم، متوجه این شدم که استدیوی IG برای تمام کردن عنوان BioShock: Infinite نیازمند کمک می‌باشد. من تمام تلاش خودم را برای داستان‌سرایی در این بازی انجام داده‌ام و علاوه بر آن، این یک فرصت بسیار بزرگی برای من بود که از Ken و تیمش چیزهایی یاد بگیرم و واقعاً چیزهای زیادی از ساخت یک عنوان داستان محور آموختم."
وی ادامه داد: "من از کاری که برای Bioshock: Infinite انجام داده‌ام بسیار خوشحال هستم و به همکاری من با کسانی که در روند ساخت BioShock: Infinite حضور داشته‌اند، می‌بالم. در حال حاضر BioShock: Infinite توانسته شیپ خوبی داشته باشد و به نظر می‌رسد که من تمام تلاشم را برای این بازی انجام داده‌ام. من در حال حاضر برای جلورفتن در زندگی و کارم، در حال تلاش هستم."

گفتنی است که آقای راد فرگوستن در ماه آگست سال گذشته به IG پیوست و پس از چند ماه خبری مبنی بر تاخیر خوردن عنوان BioShock: Infinite منتشر شد که آقای کن لوین اعلام کرد که با پیوستن آقای راد فرگوسن ما نیازمند زمان بیشتری هستیم تا بتوانیم از او بسیار خوب استفاده کنیم.
اخیراً هم Epic Games و هم Irrational Games افراد زیادی را از دست داده‌اند و باید منتظر اطلاعات بیشتر در آینده باشیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا