اخبار بازی

راک‌استدی سرورهای بازی Suicide Squad را تنها یک ساعت بعد از انتشار زود هنگام، خاموش کرد

بازی موردانتظار Suicide Squad: Kill the Justice League دیروز برای کسانی که نسخه Deluxe این عنوان را خریده بودند، سرانجام در دسترس قرار گرفت اما خیلی زود و تنها یک ساعت بعد از این انتشار، به علت وجود یک اشکال در سیستم بازی که داستان آن را بلافاصله بعد از لاگین کردن در بازی بصورت اتومات تکمیل می‌کرد، از دسترس خارج شد.

Rocksteady بعد از این اتفاق در X اعلام کرد که تعمیر این باگ برای بازی همیشه آنلاین ‌آن‌ها، چند ساعتی به طول می‌انجامد؛ تا زمان نگارش این خبر همچنان سرورهای بازی خاموش هستند.

در بخشی از اعلامیه راک‌استدی می‌خوانیم: «ما می‌دانیم که تعدادی از بازیکنان در حال حاضر مشکلی را تجربه می‌کنند که به موجب آن، پس از ورود به بازی برای اولین بار، داستان آن تکمیل شده است. برای حل این مشکل، ما سرورهای بازی را تعمیر خواهیم نمود و در این مدت بازی در دسترس نخواهد بود. بابت ناراحتی پیش آمده عذرخواهی می‌کنیم.»

پیشتر تایید شده بود که نقدهای این بازی تا زمان انتشار همگانی آن منتشر نخواهند شد، چرا که سازندگان کدهای بررسی بازی مذکور را تنها دو روز قبل از انتشار برای منتقدان خواهند فرستاد و بدیهی است که خیلی از منتقدان زمان کافی برای نوشتن نظر خود راجع به Suicide Squad: Kill the Justice League را قبل از انتشارش، نخواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا