اخبار بازی
موضوعات داغ

راکستدی ساخت بازی Suicide Squad را تأیید کرد | اعلام تاریخ معرفی

استودیو Rocksteady پس از مدتی طولانی بالاخره قصد دارد تا از عنوان جدید خود رونمایی کند و این بازی چیزی نیست جز Suicide Squad. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Suicide Squad

در چند وقت اخیر شایعات گوناگونی از عنوان در دست ساخت Rocksteady به‌گوش می‌رسید. یکی از قوی‌ترین شایعات در خصوص این استودیوی واقع در انگلستان این بود که راکستدی در حال کار بر روی بازی Suicide Squad است. حال با اعلام رسمی این استودیو، متوجه شده‌ایم که شایعات صحت داشته‌اند و بازی مذکور در جریان رویداد DC Fandom که در تاریخ 22 آگوست برگزار خواهد شد، رونمایی می‌شود.

راکستدی این خبر را با انتشار پوستری از شخصیت سوپرمن که در آن سر او هدف‌گذاری شده، تأیید کرد. در توئیت منتشر شده می‌خوانیم: “هدف تعیین شد – 22 آگوست.” طبق گزارش یورو گیمرز، دامین ثبت شده SuicideSquadKillTheJusticeLeague.com می‌تواند به عنوان بازی اشاره داشته‌باشد.

یورو گیمرز همچنین مدعی شد که معرفی بازی مختصر و کوتاه خواهد بود. همچنین طبق گفته این وب‌سایت، در این رویداد از بازی Gotham Knights که توسط استودیو WB Games Montreal در دست ساخت است نیز رونمایی خواهد شد. به‌نظر می‌رسد هر دو عنوان برای عرضه در نسل بعد در نظر گرفته شده، اما بازی Suicide Squad دیرتر از Gotham Knights منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا