اخبار بازی

فراخوان راک‌استار برای استخدام حدود ۲۰۰ نیروی کار جدید

احتمالا (بخوانید مطمئنا) خبر دارید که شرکت‌راکستار در حال کار برروی بازی جدیدی از سری GTA است که تا خبری رسمی، آنرا GTA 6 می‌نامیم. در بهترین حالت ممکن، انتظار داریم که بازی در سال ۲۰۲۴ عرضه شود که این عدد ممکن است برای بازیکنان پلتفرم PC بیشتر نیز باشد. احتمالا این پروژه‌ی راک‌استار بسیار جدی‌تر از حد انتظار در حال پیشروی‌ست زیرا شرکت راک‌استار به دنبال استخدام تعداد زیادی نیروی کار است.

صفحه رسمی راک‌استار تقریبا همیشه در را برای ورود نیروی کار بااستعداد باز گذاشته است. موضوع این است که Hitmarker، وبسایت استخدامی در رابطه با بازی‌های ویدیویی، این ماه ۲۲۶ فرصت شغلی را برای شرکت راک‌استار لیست کرده‌است که ۷۵ شغل از آن‌ها، تنها طی ۲۴ ساعت اخیر لیست شده است.

Gtaاین لیست‌ها شامل مشاغلی از جمله دستیار تولید، توسعه‌دهنده انیمیشن، تستر بازی، برنامه‌نویس و بسیاری دیگر می‌شود. در میان این لیست‌ها نامی از Grand Theft Auto 6 برده نشده است. موضوع مشهود این است که راک‌استار به این زودی‌ قصد اتمام پشتیبانی GTA Online را ندارد و برخی مشاغل مربوط به پشتیبانی بخش آنلاین می‌شد.

همه چیز محتمل است. راک‌استار ممکن است در حال کار برروی Manhunt یا حتی Bully جدید باشد. اما با توجه به اطلاعاتی که تا به امروز در دسترس است، به تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی بعدی سری بازی‌های GTA 6 نزدیک می‌شویم. بازی‌ای که گویا عظیم است. بسیار عظیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا