اخبار بازی

شرکت راک‌استار روی چند بازی جدید کار می‌کند

شرکت راک‌استار

به گفته یکی از کارمندان سابق شرکت راک‌استار این کمپانی روی چند بازی جدید معرفی نشده مشغول کار است یا حداقل تا سال 2018 این طور بوده است.

آنجیت ژایاراجان (Angith Jayarajan) که از ژوئن 2017 تا مارچ 2018 در Rockstar India فعالیت داشته روی بازی Red Dead Redemption 2 و چند بازی دیگر کار کرده که نمی‌تواند اکنون حرفی در ارتباط با آن‌ها بزند. متاسفانه ایشان اطلاعات بیشتری در این باره به اشتراک نگذاشت اما این موضوع در راستای گزارشات قبلی است که پیرامون شرکت راک‌استار گیمز منتشر شده بود مبنی بر اینکه این کمپانی مشغول ساخت چند بازی بوده و تنها روی نسخه جدید سری Grand Theft Auto کار نمی‌کند.

این اولین باری نیست که یکی از کارمندان این کمپانی مدعی می‌شود استودیوهای سازنده کمپانی راک‌استار گیمز روی چند بازی جدید کار می‌کنند. برای مثال یکی دیگر از کارمندان Rockstar India اظهار کرده بود که بجز بازی Red Dead Redemption 2 روی چند پروژه دیگر هم کار می‌کنند. مشخص است که این کمپانی چندین اثر متفاوت را در دست تولید دارد. در کنار قسمت جدید GTA که انتشار آن اجتناب‌ناپذیر است باید دید کدام یک از ساخته‌های دیگر آن‌ها رونمایی خواهند شد. دنباله بازی Bully همواره یکی از احتمالات مطرح شده بوده که چندی پیش هم مشخص شد این بازی به مدت 18 ماه در حال توسعه بوده و سپس کنسل شده است. در کنار Bully، راک‌استار لیستی از بازی‌های مختلف به مانند Max Payne، Manhunt، Midnight Club و … را در اختیار داشته که ساخت دنباله برای هر یک از آن‌ها دور از انتظار نخواهد بود.

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”ADU_Tank, post: 4651596, member: 61580″]
    در دنیای “Family Friendly” امروز انتظار ساخت دنباله ای مثل Manhunt خیلی دور از ذهن به نظر میرسه.
    همین قضیه سر Bully هم اومد و سر شماره دوم دیگه فضا طوریه که راکستار سعی کرد ریسک نکنه.
    امیدوارم فقط سر GTA بعدی واسه “َشهروند مطیع” بودن اچیومنت نذارن:-”
    [/QUOTE]
    نه نمیزارن gta هیچوقت قابلیت احترام و از این چرندیات نداشت اگه داشت که دیگه نمی شد بهش گفت gta!:D من بیشتر از sjw ها میترسم که gta بعدی با کارهاشون نابود کنن 😀

  2. در دنیای “Family Friendly” امروز انتظار ساخت دنباله ای مثل Manhunt خیلی دور از ذهن به نظر میرسه.
    همین قضیه سر Bully هم اومد و سر شماره دوم دیگه فضا طوریه که راکستار سعی کرد ریسک نکنه.
    امیدوارم فقط سر GTA بعدی واسه “َشهروند مطیع” بودن اچیومنت نذارن:-“

  3. مکس ۳ از لحاظ گیم پلی و هوش مصنوعی عالی بود ولی اون کچل شدن مکس و اون لوکیشن های برزیل .. هیچجوره نمیشد کنار اومد باهاش حتی با ایده داستانی پشتش وگرنه حتی دیالوگ های جالبی هم داشت بازی صحبت های مداوم مکس با خودش راکستار حداقل تو این زمینه ها حرفه ای عمل میکنه

  4. [QUOTE=”Changed_Man 50, post: 4651285, member: 125765″]
    یه بازی ده سال پیش تیزر دادن Agent، ستینگ اش مافیا طور بود فک کنم؛ اونو دارن میسازن احتمالا
    [/QUOTE]
    اون رسما کنسل شد حتی پول سونی رو هم سربازی پس دادن و احتمالا خرج مارکتینگ RDR2 شد بازیش تو ذهه 70 بود یا جنگ جهانی فکر کنم کانسپت هاش و حتی مپ هاشم هست

  5. [QUOTE=”mobin.hb96, post: 4651240, member: 143374″]
    کلا یه سری ها با همه خلاقیتشون، باید یکی بالا سرشون باشه که کنترلشون کنه. تا هر ایده ای که داشتن رو قابل اجرا رو گیم ندونن. سم لیک چنین آدمیه.
    [/QUOTE]
    الانم بنظرم سونی باید رمدی رو بخره تا بالا سرش باشن :-“:D ولی خب مقصر بد بودن qb فکر میکنم مایکروسافت بوده نه سم لیک آخه control کاملا حس کارای خودش میده!

  6. [QUOTE=”mobin.hb96, post: 4651157, member: 143374″]
    رمدی تو باقالیاست. سم لیک و ایده هاش از کنترل خارج شدن راستش. اینقدر سعی داره نقش دیوید لینچ ویدیو گیم رو بازی کنه که یادش رفته چطور سم لیک مکس پین و الن ویک باشه. با روایتی که از رد دد 2 دیدیم، فک میکنم بهتره خود راکستار بسازتش تمام و کمال. بدن به رمدی باز یه ایده عحیب غریب میزنه توش خودشم نمیفهمه چیکار کرده.
    [/QUOTE]
    دقیقا حالا control بنظر داستانش فوق العادس ولی نمی دونم چرا سم لیک کرده تو تخیلی ول نمیکنه! فکرش بکن مکس پین 1 دو روز پیش نصب کردم و الان آخراشم از بس که جذاب بود از همه نظر حتی از بعضی آشغال های امروزم بهتره! حیف که ملت به لیک میگفتن ورژن سفید کوجیما راستم میگن MP! دقیقا مثل mgs2 یسری موارد مغز منفجر کن داشت! ولی ببین با خودش چه کرد چی میشد دوباره یه بازی با تم noir بسازه! 😐 درباره مکس پین درسته RDR2 خیلی خوب بود و اتفاقا دیشب که بازی میکردم mp1 میگفتم خدایا چقدر شباهت بین این دوتاست ولی توجه نکردی داستان MP3 همون sam houser نوشته و به خوبی قبلیا نیست داستان و تمش؟:D تازه MP2 اگه پایان dead on arivalش دیده باشی میفهمی همون 3 کاملا بی معنیه کلش!

    [QUOTE=”hitman68, post: 4646487, member: 67760″]
    من شدیدا منتظر مکس پی 4 هستم. امیدوارم بیخیالش نشن و از طرفی کاش با رمدی برای ساختش همکاری کنن. واقعا نسخه سوم با اینکه عالی بود ولی به پای دو نسخه اول نمی رسید. یه داستان محشر با صحنه های شوتینگ عالی میخوایم 😀
    ولی انگار فروش نسخه سوم خوب نبوده و حتی شنیدم میخواستن ریمستر نسخه سوم هم بدن ک گویا کنسل شده:Confused:
    [/QUOTE]
    اصلا دیگه نمیسازن استودیوش چندوقت بعد عرضه بازی تعطیل شد و از طرفی چندبار بازی تاخیر خورده و ضرر بزرگی به T2 زد علاوه بر فروشش!
    ببینید خود T2 از کجا به کجا رسید یه زمانی میگفتن MP2 انتظار ما رو برآورده نکرد الان هر آشغالی رو عرضه میکنن!

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا