اخبار بازی

سازنده بازی GTA برای یک اثر جهان‌باز جدید نیروی کاری استخدام می‌کند

بازی GTA

پیش از شروع و عرضه کنسول‌های نسل بعدی، به نظر می‌رسد کمپانی راک‌استار گیمز سازنده بازی GTA و بازی Red Dead Redemption به دنبال آن است تا نیروی کاری فعلی خود را تقویت کند.

از همین رو در وبسایت این توسعه‌دهنده، موقعیت‌های شغلی متنوعی برای دفتر شعبه بریتانیا این شرکت که به عنوان Rockstar North شناخته می‌شود ظاهر شده است. سازنده بازی GTA برای بیش از 30 موقعیت شغلی در حال استخدام نیروی جدید بوده که شامل طراح هنری، انیماتور و برنامه‌نویس می‌شود. با این حال پروژه‌ای که این استخدام نیروی جدید به آن‌ها اشاره می‌کند موضوع قابل توجه‌ است.

در توضیحاتی که برای استخدام برنامه‌نویس سیستم‌های انیمیشن ارائه شده، راک‌استار اظهار کرده است که به دنبال کمک برای “توسعه سیستم‌های انیمیشن پیشرفته برای بازی‌های بزرگ جهان‌باز شخصیت‌محور” است. این موضوع بیان می‌دارد که راک‌استار باری دیگر قصد دارد یک اثر جهان‌باز دیگر تولید کند که البته با توجه به پیشینه‌ای که این توسعه‌دهنده بزرگ در این زمینه دارد موضوع تعجب‌برانگیزی به شمار نمی‌رود. با این حال شاید همان‌طوری که بسیاری از مخاطبین انتظار دارند این موضوع به ساخت نسخه جدید بازی Grand Theft Auto توسط راک‌استار اشاره می‌کند.

در هیچ کدام از موقعیت‌های شغلی مورد بحث اشاره‌ای به GTA صورت نگرفته اما دلایلی وجود دارد که سبب می‌شود نسخه بعدی مجموعه مذکور، پروژه جدید راک‌استار باشد. به دنبال موفقیت غیرقابل توصیفی که بازی GTA 5 کسب کرد به راحتی می‌توان متصور شد که نسخه ششم این فرنچایز نیز در حال توسعه بوده و در آینده منتشر خواهد شد. حتی اگر این استخدام نیروی کاری جدید ارتباطی به GTA نداشته باشد باز هم با قاطعیت می‌توان مدعی شد نسخه جدید این مجموعه در حال تولید قرار داشته و در آینده برای کنسول‌های نسل بعد منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. از اونجایی که ساخت بازیها در این نسل و نسلهای آینده زمان زیادی میطلبه…
    نیروی جدید استخدام میکنن تا پروسۀ ساخت بازیها خیلی طول نکشه
    در نسل آینده سخت‌افزار قویتره و بازیها هم بزرگتر میشن و در نتیجه نیروی کار بیشتری هم نیازه

    اما بنظرم در آینده‌ای نه چندان دور خبرهایی از BULLY میشنویم و راک‌استار با بولی عناوین جهان بازشو دوباره متولد میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا