اخبار بازی

ممنوعیت ساخته Rockstar Games به نام بازی Bonaire در استرالیا

Bonaire

انتشار اثری متعلق به شرکت Rockstar Games به نام بازی Bonaire در استرالیا ممنوع شده است. حال آن که هیچکس نمی‌داند این بازی چه چیزی است. این موضوع موجب سردرگمی بسیاری از طرفداران شده زیرا Rockstar پس عرضه بازی تحسین شده Red Dead Redemption 2 در اکتبر سال گذشته، بازی با نام اشاره شده معرفی نکرده است.

استرالیا به تازگی لیست بازی‌های ممنوعی که از نشر آن‌ها در این کشور جلوگیری خواهد شد را به‌روزرسانی کرده که در آن علاوه‌بر آثاری چون Kingdom Come: Deliverance، بازی Bonaire از کمپانی Rockstar با برچسب ممنوع بودن مواجه شده است. این بازی از سوی سازمان رده‌بندی سنی استرالیا برچسب رده صلاحیت برای رده‌بندی سنی را دریافت کرده است. این لیست درجه‌بندی توضیح نداده که Bonaire چه چیزی است و یا به چه علت پخش و نشر آن ممنوع شده است.

کمپانی Rockstar Games تاکنون واکنشی به این مسئله نشان نداده و همین موضوع سبب شده تا گمانه‌زنی گیمرها در رابطه با این موضوع دشوارتر شود. یکی از حدس‌های قابل توجهی که صورت گرفته بدین شرح است که Bonaire نام بسته گسترش‌دهنده بازی Red Dead Redemption 2 است. Bonaire نام یک جزیره کارائیبی است و داستان Red Dead Redemption 2 نیز پلیرها را به Guarma که یک جزیره گرمسیر در سوامل کوبا به شمار می‌رود می‌برد. بنابراین این دو مورد می‌توانند به یکدیگر ارتباطی داشته باشند. این تنها تئوری بوده که منطقی به نظر می‌رسد. زیرا بسیاری تصور می‌کردند Rockstar در حال تولید بازی Bully 2 باشد که چنین اثری نمی‌تواند ارتباطی به یک جزیره کارائیبی داشته باشد.

چنان‌چه این نام به بسته گسترش‌دهنده بازی Red Dead Redemption 2 و یا به‌روزرسانی Red Dead Online ارتباط داشته باشد باید به‌زودی منتظر معرفی آن باشیم. ناگفته نماند که وبسایت Kotaku Australia نتوانسته اثری از Bonaire در سازمان‌های رده‌بندی سنی اروپایی، تایوانی و کره پیدا کند و Rockstar باید قبل از رونمایی از اثری باید به موارد ذکر شده نیز رسیدگی کند. حال آن که چندی پیش پوستر بزرگ Red Dead Redemption 2 که بر دفتر Rockstar North قرار داشت پایین آورده شد و ممکن است آن‌ها برنامه داشته باشند تا آن را با پوستر جدیدی مثلا تحت عنوان Red Dead Redemption 2 Bonaire پس از معرفی جایگزین کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا