اخبار بازی

هم‌بنیان‌گذار راکستار از Absurd Ventures، شرکت جدید خود رونمایی کرد

دن هوسر، یکی از بنیان‌گذاران شرکت Rockstar اعلام کرده که Absurd Ventures نام شرکت رسانه‌ای جدید او خواهد بود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

شرکت Absurd Ventures

گفته شده که شرکت Absurd Ventures بر روی خلق IP جدید برای پلتفرم‌های مختلف و همچنین بهره‌گیری از فرمت‌های گوناگون تمرکز خواهد داشت. طبق اطلاعات اندکی که اعلام شده، فعالیت‌های Absurd Ventures به ویدئوگیم خلاصه نمی‌شود و این کمپانی در عرصه‌های مختلفی از جمله لایو اکشن، انیمیشن، و حتی مدیوم‌های دیگری مانند کتاب، رمان مصور و پادکست نیز جهان‌سازی و قصه‌پردازی خواهد کرد.

دن هوسر در بخشی از بیانیه منتشر شده مربوط به تأسیس شرکت Absurd Ventures گفته: «ما Absurd Ventures را می‌سازیم تا جهان‌های تازه را خلق و قصه‌های بزرگی را تعریف کنیم؛ هر کجا و به هر شکلی که بتوانیم.»

به عنوان یکی از بنیان‌گذاران راکستار، دن هوسر طی دو دهه اخیر بر روی خلق عناوین بزرگی از جمله Grand Theft Auto و Red Dead Redemption نقش داشت. عناوینی که به موفقیت‌های عظیمی دست پیدا کردند و اکنون از پرفروش‌ترین مجموعه‌های تاریخ بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شوند. دن هوسر همچنین معاون خلاقیت در Take-Two، کمپانی مادر شرکت راکستار بود که حدود سه سال پیش و در اوایل 2020، این مجموعه را ترک کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا