اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition رسما معرفی شد

راکستار بالاخره به شایعات چند ماه اخیر پایان داد و رسما از کالکشن سه‌گانه سری GTA رونمایی کرد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی GTA San Andreas

این کالکشن سه‌گانه شامل ورژنی بروزرسانی شده از بازی‌های GTA: Vice City ،GTA III و GTA: San Andreas است که در قالب پکیجی به‌نام Grand Theft Auto: The Trilogy — The Definitive Edition برای پلتفرم‌های مدرن، از جمله سوئیچ، منتشر شود. شرکت Rockstar تأیید کرده که کالکشن مذکور را به‌زودی و تا پایان سال 2021 منتشر خواهد کرد.

این کالکشن در حالی معرفی شده که به بیستمین سالگرد نسخه سوم سری نزدیک می‌شویم. به گفته راکستار، هر سه بازی بهبودهای کلی را در بخش‌های گرافیک و گیم‌پلی به‌خود خواهند دید. با اینحال، سازندگان اعلام کرده‌اند که حس و حال و ظاهر کلاسیک نسخه‌های اوریجینال همچنان حفظ شده است. همچنین راکستار هشدار داد که از هفته آینده، نسخه اوریجینال هر سه بازی از فروشگاه‌های دیجیتالی حذف خواهند شد.

بازی Grand Theft Auto: The Trilogy — The Definitive Edition به‌زودی برای رایانه‌‌های شخصی (از طریق لانچر راکستار گیمز)، نینتندو سوئیچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر می‌شود. نسخه موبایلی نیز برای نیمه اول سال 2022 در نظر گرفته شده است. راکستار وعده داده که طی هفته‌های آینده، اطلاعات بیشتری را از این کالکشن به اشتراک می‌گذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا