اخبار بازی

Rockstar قصد ترکیب شهر های GTA و ساخت یک جهان را دارد

آقای Leslie Benzies رییس بخش شمالی Rockstar خبر داد که این ناشر در نظر دارد تا با ترکیب شهرهای مختلف سری Grand Theft Auto، دنیایی بزرگ و قابل اکتشاف را به وجود آورد.

در مصاحبه با Digital Trends آقای Benzies در پاسخ به این که آیا باز هم شاهد شهر های سری قبلی، مثلا شهر Vice City در نسخه ای جدید خواهیم بود یا خیر، گفت: "صد البته ما هم در نظر داریم تا دنیایی بسازیم که دربردارنده تمامی شهر های سری باشد و به بازی‌باز این امکان را بدهد تا آزادانه بر فراز این دنیا پرواز کند و از مکان های مورد علاقه خود بازدید نماید؛ مطمئنا در چنین شرایطی Vice City می‌تواند برای خیلی از افراد جالب باشد."

پس از انتشار نسخ قدیمی این سری محبوب برای تلفن های همراه، آقای Benzies اعلام کرد که امکان دارد باز هم شاهد عناوین قدیمی GTA بر روی این دستگاه ها باشیم. وی در این مورد می‌گوید: "قدرت و تکنولوژی به کار رفته در تلفن های همراه به سرعت در حال افزایش بوده و این عامل باعث شده تا به فکر ساخت نسخه های دیگری در سال های آینده برای این دسته از پلتفرم ها باشیم. به هر حال نمی‌توان این نسخ را IP جدید و یا بازی هایی با اهداف جدید خواند ولی با نگاه به نسخه Chinatown Wars می‌توان به این نکته پی برد که ما همیشه به دنبال ساخت عناوینی برای تکنولوژی های جدید هستیم که خود، به گونه ای چالش تلقی می‌شود؛ ما بیشتر از قدرت پردازشی این پلتفرم ها، به سیمای آن ها توجه می‌کنیم."

Grand Theft Auto V به دنیای Los Santos در بازی سال 2004 این سری یعنی San Andreas باز می‌گردد. این عنوان در بهار 2013 عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا