اخبار بازی

Rockstar از زمان GTA III به ساخت GTA Online می اندیشید

بازی Grand Theft Auto Online چیزی نبوده است که کمپانی Rockstar طی یک شب و با Grand Theft Auto V به ساخت آن فکر کند. این کمپانی از زمان GTA III به ساخت چنین عنوانی فکر می کرده است.
رئیس Rockstar North آقای Leslie Benzies در جدیدترین شماره مجله Game Informer گفته اند: "ما همیشه می خواستیم که یک دنیا با پیچیدگی بخش تک نفره Grand Theft Auto به علاوه چند بازیکن واقعی دیگر را خلق کنیم. دنیایی را می خواهیم که بازیکن بتواند سال ها در آن بدون خسته شدن از محتویات بازی کند. من فکر می کنم که توانستیم به چیزی، نزدیک این رویا دست پیدا کنیم."

GTA Online یک حالت چندنفره است که GTA V را به یک دنیای آنلاین تبدیل می کند و بازیکن ها می توانند در آن به بیش از 500 ماموریت بپردازند.
آقای Benzies در ادامه صحبت هایشان به ساخت شخصیت در GTA Online اشاره کرده اند و گفته اند: "ساخت شخصیت در بازی ها امروزه فکر می کنم کمی مسخره است. با کشیدن دماغ و گوش ها ظاهر اشتباهی به وجود می آید. چنین چیزی در دنیای آدمیزاد ها وجود ندارد. در حالت عادی برای ساخت یک شخصیت پای یک زن و مرد در میان است. ساخت شخصیت در Grand Theft Auto Online بدین شرح است: شما مادر، پدر، مادر بزرگ و پدربزرگ خود را انتخاب می کنید. سپس شاهد ساخته شدن یک کاراکتر جدید خواهید بود. سپس بایستی انتخاب هایی درباره نحوه زندگی خود انجام دهید. مثلا شخصیت شما یا روی مبل دراز می کشد، دزدی می کند یا دائما به مهمانی می روند. ساخت شخصیت مورد نظر شما به پایان رسید."

GTA 5 سه شنبه هفته بعد برای Xbox 360 و PlayStation 3 عرضه خواهد شد. GTA Online نیز در 1 اکتبر به بازار خواهد آمد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا