اخبار بازی

بازی Rocket League پس از رایگان شدن به رکورد یک میلیون بازیکن همزمان رسید

سازندگان بازی Rocket League رایگان شدن ساخته خود را با یک رکورد جدید جشن می‌گیرند، چرا که بازیکنان آنلاین همزمان این عنوان به تعداد 1 میلیون نفر رسیده‌است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Rocket League

راکت لیگ را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های چند سال اخیر در نسل هشتم بازی‌های ویدئویی دانست. این بازی ابتدا کار خود را به‌عنوان یکی از بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس شروع کرد و 5 سال پس از آن، راکت لیگ همچنان عملکرد خوب خود را ادامه می‌دهد. در حال حاضر، این بازی دارای بیش از 75 میلیون بازیکن مختلف است و حال استودیو Psyonix اعلام کرده که راکت لیگ پس از رایگان شدن رکورد جدیدی را نیز از خود به‌جای گذاشته‌است.

آقای Corey Davis (یکی از رئیسان Psyonix) در صفحه توئیتر خود از رسیدن تعداد بازیکنان آنلاین این بازی برای اولین بار به عدد یک میلیون خبر داد. بازی‌های زیادی وجود ندارند که 5 سال پس از عرضه بتوانند به چنین اعداد و ارقامی دست پیدا کنند، اما تصمیم سازندگان مبنی بر رایگان شدن بازی به این امر کمک کرده‌است.

رایگان شدن Rocket League همچنین تغییراتی را در سیستم چالش‌های بازی به‌وجود آورده‌است. این عنوان هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی (از طریق فروشگاه اپیک گیمز)، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوئیچ در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا