اخبار بازی

Rocket League اولین بازی چند نفره بین Xbox One و PS4

چندی پیش بود که «مایکروسافت» از اضافه شدن پشتیبانی «Cross-Network» در «Xbox Live» خبر داد و حالا استدیو «Psyonix»، سازنده بازی «Rocket league»، اعلام کرد که آنها راهکار فنی اتصال کاربران Xbox Live و «Playstation Network» را پیدا کرده‌اند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

استدیو Psyonix، راهکار فنی اتصال کاربران دو شبکه PSN و Xbox Live در بازی راکت لیگ را پیدا کرده، و منتظر قانونی شدن پشتیانی از این اتصال است. «Jeremy Dunham» معاون رییس استدیو در مورد این موضوع گفت: «تنها کاری که برای اتفاق افتادن این امر باقی مانده، پیدا کردن جایگاه سیاسی‌مان با آنهاست (منظور دو کمپانی سونی و مایکروسافت)، و بعد از آن به سرعت کاری را که شروع کرده‌ایم به اتمام خواهیم رساند و راه حل این امر را پیدا خواهیم کرد.»

Dunham از تاثیراتی که کم شدن تعداد کاربران برروی جامعه بازی‌ها می گذارد اطلاع دارد و به اعتقاد او، متصل کردن همه کاربران به هم، راه حلی برای رفع این مشکل است: «زمانی که پلیرها متوجه شوند تعداد کاربران یک بازی کم است، یک تاثیر عجیب روانی در آنها گذاشته و باعث می‌شود از بازی که لذت می‌برند دست بکشند، چون فکر می‌کنند دیگر کسی در آن بازی وجود ندارد که با آنها به بازی بپردازد. این امر باعث می‌شود تعداد کاربران آن بازی با سرعت بیشتری کم شود.»

پشتیانی از Cross-Network می‌تواند به سرعت بخشیدن در اضافه شدن محتویات و به روز رسانی‌های جدید نیز کمک کند، زیرا دیگر توسعه دهندگان، نیازی به حذف یکسری از امکانات برای ورژن‌های مختلف بازی ندارند.

راکت لیگ درحال حاضر از Cross-Network بین PS4 و PC پشتیبانی می‌کند و در به روز رسانی پیش رو، اتصال بین کاربران PC و Xbox One نیز اضافه می‌شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا