اخبار بازی

Robert Bowling : بازی Battlefield 3 را میگیرم و بازی میکنم .

مغز متفکر استودیو "Infinity Ward" اقای "Robert Bowling" (وی با Fourzerotwo نیز شناخته مشود ) در طی اظهار نظری که در خور شان وی بود اذعان کرد: که یک فن تمام عیار سبک شوتر میباشد و مشکلی را در مورد خرید و بازی Battlefield 3 نمیبیند .و همچنین وی دلیلی نمیبیند که طرفداران بازی شوتر ، BF3 و MW3 فقط یکی را انخاب کنند و بازی کنند .
وی در ادامه سحنان گفت در مورد دو بازی MW3 و BF3 چنین افزود :
"به خوبی از این امر اگاهم که هر دو شرکت دارای مخاطبین متفاوت هستند ، هر دوی ما (EA و DICE ) در حال ارائه دو تجربه بسیار عالی و در عین حال بسیار متفاوت به گیمرها هستیم" .

وی همچنین اذعان کرد : "این در گیرهای و سخنان فقط باعث میشود که طرفدارن پرهیجان این دو بازی به بحث و جدل با یکدیگر بپردازند" .
وی در مور این سوال که ایا بازی BF3 را خریداری میکنید ؟ در پاسخ جواب مثبت داد و در ادامه افزود : در این اتاق بیش از یک ژانر شوتر و جنگی جا وجود دارد ، ( شایان ذکر است EA بر خلاف این را فکر میکند و عقیده دارد بازی BF3 یکه تاز این ژانر خواهد بود ) و به عقیده من یک تصور غلط به وجود امده است ، ان این است که اگر شما طرفدار سبک شوتر هستید باید هر دوی این بازی را خرداری و بازی کنید ، چون هر دو این بازی تجربه فوقالعاده خوبی برای شما میباشد . و از همه مهمتر دو تجربه کاملا متفاوت ، و به عنوان مثال تجربه گیم پلی بازی "Call of Duty" کاملا متفاوت در هر جای دیگر میباشد که این امر بسیار مهم میباشد . و به نظر من هر طرفدار بازی شوتر بسیار پشیمان خواهد شد اگر فقط یکی از این دو بازی را بگیرد و اجرا کند .

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا