اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوترنینتندو سوییچ

بازی River City Girls 2 در تابستان 2022 منتشر خواهد شد

شرکت WayForward ضمن اعلام جزئیات جدید بازی River City Girls 2، تأیید کرد که این عنوان برای تابستان سال آینده برنامه‌ریزی شده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی River City Girls 2

سازندگان بازی این خبر را در جریان نمایش Indie World نینتندو و همراه با یک تریلر کوتاه از گیم‌پلی، اعلام کردند. نسخه جدید River City Girls در کنار شخصیت‌های قابل بازی گذشته، دو شخصیت Marian و Provie را نیز به بازی اضافه می‌کند که روی هم رفته، تعداد مبارزان این نسخه را به عدد 6 می‌رسانند. به لطف سیستم داینامیکی که در داستان بازی به کار گرفته شده، بازیکنان بر اساس شخصیت‌های انتخابی خود دیالوگ‌های متفاوتی را خواهند شنید.

در کنار کمبوها و تکنیک‌های جدید در مبارزات ، این‌بار مپ بزرگ‌تری در اختیار بازیکن قرار گرفته که شامل یک چرخه شبانه‌روزی می‌شود. همچنین بر خلاف نسخه قبلی که در آن تجربه کواپ دونفره تنها به‌صورت آفلاین ممکن بود، سازندگان حالا قابلیت کواپ آنلاین را نیز به River City Girls 2 افزوده‌اند تا بتوانید با دوستان خود در سراسر دنیا، به مبارزه در کنار یکدیگر بپردازید.

مناطق مخفی، آیتم‌ها و سلاح‌های جدید، کات‌سین‌های کامیک‌بوکی جدید و سیستم بهبود یافته پیگیری کوئست، برخی از ویژگی‌های قابل توجه نسخه دوم بازی هستند. بازی River City Girls 2 در تابستان سال 2022 برای رایانه‌های شخصی، نینتندو سوئیچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا