اخبار بازی

Risen 2: Dark Waters، اینبار مهمان تمام پلتفرم‌ها

عنوان اکشن نقش آفرینی ساخت استودیوی Piranha Bytes ؛یعنی Risen 2 برای عرضه بر روی سه پلتفرم رایانه‌های‌شخصی، اکس‌باکس360 و همچنین پلی‌استیشن3 تایید گردید. از قرار معلوم اینبار Risen قصد ندارد خاطر مبارک عده‌ای را خدشه دار کند و می‌خواهد برای همگان شادی به ارمغان بیاورد! این درحالیست که نسخه‌ی اول سری فقط برای اکس‌باکس360 و کامپیوتر‌های‌شخصی عرضه شده بود.

متاسفانه هنوز تاریخ برای عرضه‌ی این نسخه در نظر گرفته نشده است که آیا امسال عرضه می‌شود یا به سال بعد موکول می‌شود. سخنگویی از طرف ناشر بازی Deep Silver‌ گفت:"درحال حاضر محدوده‌ی زمانی مشخصی برای انتشار در نظر نگرفته‌ایم ولی من این اطمینان را به شما می‌دهم که این سری هم بر روی اکس‌باکس 360 و هم پلی‌استیشن3 عرضه خواهد شد."

در یک کنفرانس خبری که امروز برگزار شد، Deep Silver اذعان داشت:"دنباله‌ی Risen که بسیار مشتاق آن بودیم برای کنسول‌های خانگی و رایانه‌های شخصی وارد عرصه می‌شود."

اطلاعاتی هم از این نسخه در دست است که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

نسخه‌ی دوم بازی چندین سال پس از نسخه‌ی اول را روایت خواهد کرد. تایتان‌ها جهان را تسخیر کرده و عرصه را برای زندگی بشریت تنگتر و تنگتر کرده‌اند. موجوداتی از دریاها پدیدار گشته‌اند و در کار کشتی‌نشستگان بیچاره اختلال ایجاد کرده‌اند.

دزدان دریایی در بازی نقش خواهند داشت. شما، به عنوان قهرمانی بی نام و نشان، باید از وقوع هرج و مرج جلوگیری کنید. می‌بایست در جزایری جنوبی به دنبال شایعه‌ای مبنی بر اینکه دریانوردان محلی کلید شکست موجودات هیولایی را می‌دانند، سیاحت کنید.

ناشر بازی گفته است که این نسخه "اساس تکنیکی کاملاً جدیدی" خواهد داشت که بر پایه‌ی موتور ساختی بهبود یافته عمل خواهد نمود. علاوه بر پیشرفت‌های بصری چشمگیر، با "دنیایی تاریک" روبه‌رو خواهیم بود. آرت‌ورک‌هایی که از بازی منتشر شده اند را می‌توانید در پایان خبر مشاهده کنید تا با زمینه و حالت جدید Risen 2 آشنا شوید.

درباره‌ی بازی این موارد یاد شده است که بازی‌کننده راه خود را پیش می‌گیرد تا "مسیر‌های مختلف، ویژگی‌های گوناگون و توانایی‌های جدیدی برای کاراکتر فراهم شود. دنیایی با روابط بسیار متقابل به همراه در کنار چرخه‌ی شب و روز تاثیرات قابل توجهی بر روی جنبه‌های بیشمار روند گیم‌پلی می‌گذارند؛ موجب می‌شوند تا Risen 2‌ به یکی از واقع‌گرایانه ترین بازی‌های نقش آفرینی جهان تاکنون تبدیل گردد."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا