اخبار بازی

سازندگان بازی League of Legends روی یک بازی فایتینگ کار می‌کنند

بازی League of Legends

سازندگان بازی League of Legends در استودیو Riot Games در حال کار روی یک بازی فایتینگ هستند. این خبر توسط یکی از موسسین تورنمنت بازی‌های فایتینگ Evo یعنی تام کنن (Tom Cannon) به اشتراک گذاشته شد.

کنن خبر تولید این پروژه جدید را در گفتگویی در جریان برگزاری مسابقات Evo به اشتراک گذاشت و گفت:

در سال 2016، هنگامی که نیروی تیم ما به استودیو Riot ملحق شد، من گفتم که برای مدتی خبری از پروژه ما نخواهد بود. اما به عنوان بدترین نگهدارنده راز در دنیا می‌خواهم مخاطبین را در جریان بگذارم و تایید کنم که ما در حال کار روی یک بازی فایتینگ برای استودیو Riot هستیم.

استودیو Riot Games مدتی پیش استودیو سابق کنن تحت عنوان Radiant Entertainment را خریداری کرد. استودیویی که توسط کنن و برادرش تونی کنن (Tony Cannon) در سال 2016 تاسیس شده بود. در آن زمان استودیو Radiant در حال کار روی یک بازی فایتینگ برای کامپیوترهای خانگی تحت عنوان Rising Thunder بود که شامل ربات‌هایی با جثه عظیم در مبارزات یک در مقابل یک می‌شد. هم‌چنین این بازی قرار بود رویکرد ساده‌ای را برای حرکات پیچیده‌ای که در بازی‌های فایتینگ دیگر مشاهده می‌شود دنبال کند.

در حالی که شایعه توسعه یک اثر فایتینگ توسط سازندگان بازی League of Legends در چند وقت اخیر بسیار شنیده می‌شد اما این توسعه‌دهنده از پروژه جدید خود به صورت رسمی رونمایی نکرده و یا اطلاعاتی در خصوص پروژه سابق استودیو Radiant Entertainment ارائه نکرده است. ناگفته نماند تورنمنت مسابقات Evo از 2 آگوست در لاس وگاس آغاز شده و امروز مورخ 4 آگوست پایان می‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا