اخبار بازیپلی استیشن 5

کارگردان بازی Returnal استودیوی Housemarque را ترک می‌کند

هری کروگر، کارگردان بازی تحسین شده Returnal که یکی از اولین انحصاری‌های کنسول پلی استیشن 5 در نسل نهم بود، بعد از 14 سال استودیو Housemarque را ترک خواهد کرد.

کروگر با اعلام این خبر در وبسایت رسمی استودیو گفت که تصمیم ترک آن بسیار برایش دشوار بوده و با اینحال مطمئن است که هنوز روزهای اوج Housemarque فرا نرسیده است.

او افزود: «در طول 14 سالی که در Housemarque حضور داشتم، بسیار خوش شانس بودم که روی پروژه‌های رویایی، یکی پس از دیگری کار کردم و این افتخار را داشتم که در این راه درکنار افراد واقعا با استعداد و فوق‌العاده کار کنم. همراهی Housemarque در این سفر باعث افتخار بود و دیدن رشد این استودیو از ساخت عناوین کوچک به آثاری بزرگ مثل Returnal، بسیار با شکوه بود. ما ستون‌های بهشت را باهم به لرزه درآوردیم و من تا ابد به چیزهای شگفت انگیزی که به عنوان یک استودیو انجام دادیم، افتخار خواهم کرد.»

Ilari Kuittinen، مدیر کل Housemarque، در توضیح این اعلامیه گفت: «در دوران حضور هری ما «مرگ آرکید» را دیدیم، و همچنین به نقاط عطف و چنان رشدی رسیدیم که همیشه راجع به آن رویاپردازی می‌کردیم».

دو ماه بعد از انتشار بازی Returnal توسط استودیو فنلاندی Housemarque در سال 2021، این استودیو توسط سونی خریداری شد تا به جمع بازیسازان فرست پارتی پلی استیشن بپیوندند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا