اخبار بازیپلی استیشن 5

آپدیت جدید Returnal قابلیت متوقف کردن بازی را اضافه می‌کند

استودیوی هاوس‌مارک بالاخره به یکی از بزرگ‌ترین درخواست‌های طرفداران پاسخ داده و امکان متوقف کردن بازی Returnal در نیمه راه را در کنار فوتو مود، به این عنوان اضافه کرده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Returnal

حدود 6 ماه پس از عرضه، استودیوی Housemarque بالاخره آپدیتی را به آخرین ساخته روگ‌لایت سوم شخص خود اضافه کرده که به کاربران اجازه می‌دهد تا در حین پیش‌روی، بازی خود را متوقف کنند. پس از نصب آپدیت 2.0 که از همین حالا قابل دسترس است، بازیکنان می‌توانند با متوقف کردن چرخه، از بازی خارج شوند و کنسول خود را خاموش کنند. سازندگان در توضیحات خود به‌شکل شفافی اعلام کرده‌اند آپدیت جدید تنها یک نقطه توقف را به بازی اضافه می‌کند و پس از یک بار استفاده کردن از آن در هر چرخه، امکان استفاده مجدد وجود ندارد.

بنابراین کارکرد این قابلیت، با سیو کردن به شکل سنتی متفاوت است. اگر بلافاصله بعد از شروع مجدد بازی کشته شوید، همچنان به نقطه آغازین باز خواهید گشت. سازندگان همچنین اشاره کرده‌اند که در هنگام مبارزه با باس‌ها، سینماتیک‌ها، بخش‌های اول شخص و قرار گرفتن در شرایط مبارزات حساس، امکان متوقف کردن بازی را ندارید. هری کروگر، کارگردان بازی در این مورد گفته: «ما احساس می‌کنیم در Returnal لحظات مشخصی وجود دارند که بهتر است به‌صورت یک‌تکه تجربه شوند تا چالش و جریان بازی، به آن نحوی که تعیین شده باقی بماند.»

در کنار این، آپدیت 2.0 قابلیت فوتو مود را نیز در بر دارد که در عناوین امروزه محبوبیت بالایی پیدا کرده است. به غیر از برخی شرایط خاص مانند قسمت‌های اول شخص، کاربران می‌توانند در هر نقطه بازی را نگه دارند و تصاویر خود را ثبت کنند. همچنین گزینه‌های اضافه‌ای برای فیلترها، فاصله کانونی، میزان غلظت رنگ‌ها و تنظیم منابع نور نیز وجود دارند که می‌توانید برای ثبت لحظات ماندگار خود، از آن‌ها استفاده کنید.

این آپدیت هم‌اکنون با حجم دانلودی حدود 10 گیگابایت در دسترس است. در پایان، شما می‌توانید بررسی ما از بازی Returnal را در بازی‌سنتر مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا