اخبار بازیپلی استیشن 5

بازی Returnal تا ماه آپریل تأخیر خورد

طبق اعلام سونی، بازی Returnal که ابتدا قرار بود در ماه مارچ عرضه شود، حالا تا تاریخ 30 آپریل (10 اردیبهشت 1400) تأخیر خورده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.بازی Returnal

در طول مراسم The Game Awards 2020 که در ماه گذشته برگزار شد، سازندگان ریترنال در کنار نمایش گیمپلی بازی از تاریخ انتشار آن که ابتدا 19 مارچ (29 اسفند 1399) بود، رونمایی کردند. اما امروز شرکت Sony اعلام کرد که عرضه این بازی حدود یک ماه و نیم به تعویق افتاده است.

صفحه رسمی پلی استیشن با انتشار توئیتی نوشت: ” تاریخ عرضه جدید ریترنال 30 آپریل 2021 خواهد بود. SIE (شرکت سرگرمی تعاملی سونی) و استودیو Housemarque تصمیم گرفته‌اند تا جهت دادن زمان اضافه به تیم برای ادامه پولیش کردن بازی تا سطحی از کیفیت که بازیکنان از Housemarque انتظار دارند، تاریخ عرضه را تغییر دهند.”

بازی Returnal شما را نقش یک کاوشگر فضا به‌نام Selene قرار می‌دهد که بر روی یک سیاره ناشناخته و در یک لوپ زمانی گرفتار شده است. بنابراین با هر بار مردن، به ابتدای بازی بر خواهید گشت. بازی یک شوتر سوم شخص روگ لایک به‌شمار می‌رود که به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 در دست توسعه قرار دارد.

نکته قابل توجه این است که Returnal تنها عرضه بزرگ 30 آپریل نخواهد بود و درست در همین تاریخ، بازی New Pokemon Snap نیز برای نینتندو سوئیچ منتشر می‌شود. هشت روز پس آن نیز بازی Resident Evil: Village از طرف کپکام وارد بازار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا