اخبار بازی

اعلام عرضه بازی Return of the Obra Dinn برای Switch

بازی Return of the Obra Dinn

امروزدر جریان رویداد Nintendo Direct جدیدی که شرکت نینتندو برگزار شد عرضه بازی Return of the Obra Dinn ساخته تحسین شده بازیساز مستقل یعنی لوکاس پاپ (Lucas Pope) برای کنسول Nintendo Switch در پاییز سال جاری مورد تایید قرار گرفت.

در حالی که پیش از این لوکاس پاپ شخصا اشاراتی به عرضه نسخه Switch عنوان Return of the Obra Dinn کرده بود اکنون این موضوع مورد تایید رسمی قرار گرفت. تاکنون بازی مورد بحث تنها برای پلتفرم PC و Mac عرضه شده بود. بدین ترتیب نسخه Nintendo Switch، اولین نسخه از این بازی است که برای کنسول‌ها منتشر می‌گردد.

عنوان Return of the Obra Dinn یکی از بهترین آثار سال گذشته به شمار می‌رود که مورد تحسین و تمجید منتقدان قرار گفت. به طوری که متوسط امتیاز 89 را در وبسایت متاکریتیک به خود اختصاص داد. اگر تاکنون این اثر جذاب در ژانر پازل را تجربه نکرده‌اید عرضه آن برای Switch بهترین فرصت را برای شما مهیا خواهد کرد.

به‌روزرسانی خبر: لوکاس پاپ خالق بازی پس از اعلام عرضه بازی برای کنسول Nintendo Switch، شخصا انتشار ساخته خود را برای دو کنسول PlayStation 4 و Xbox One نیز تایید کرد. این دو نسخه همزمان با نسخه Switch بازی در پاییز سال جاری انتشار خواهند یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا