اخبار بازی

ساخته شدن یک بازی تک نفره جدید در دنیای Apex Legends توسط استودیوی ریسپاون

طبق اطلاعات درج شده در یکی از آگهی‌های شغلی جدید استودیوی Respawn Entertainment، این شرکت در حال کار بر روی یک عنوان جدید تک نفره است که در جهان بازی Apex Legends جریان دارد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Apex Legends

استودیوی ریسپاون پروژه‌های مختلفی را در دست ساخت دارد. در کنار بازی Star Wars Jedi: Survivor که برای سال 2023 برنامه‌ریزی شده، مدتی پیش مطلع شدیم که دو بازی دیگر از استار وارز نیز توسط این استودیو در حال توسعه‌اند: یک عنوان شوتر اول شخص و یک عنوان استراتژی که ساخت آن با همکاری استودیوی Bit Reactor (با رهبری گرگ فورچ، کارگردان هنری بازی‌های XCOM) آغاز شده است.

البته که ریسپاون در همین حال به پشتیبانی از بازی Apex Legends نیز ادامه می‌دهد؛ اما این‌طور که به‌نظر می‌رسد، این تمام ماجرا نیست و استودیوی مذکور یک پروژه معرفی‌نشده دیگر را نیز در دست ساخت دارد. طبق آگهی شغلی جدیدی که بر روی وب‌سایت ریسپاون قرار گرفته، این استودیو جهت «ساخت یک ماجراجویی تک نفره جدید» به‌دنبال جذب نیرو است. در ادامه گفته شده: «این عنوان تک نفره جدید، بستر رویایی هر توسعه‌دهنده است که به لطف قرار گرفتن آن در یک دنیای ویژه، داشتن آزادی در ابتکار عمل را ممکن می‌سازد.»

اگر امیدوار هستید تا این بازی تک نفره جدید به Titanfall 3 تبدیل شود، باید گفت که بعید است این اتفاق رخ دهد. چرا که سازندگان پیش از این صراحتا اعلام کرده بودند که هر چند ریسپاون نسبت به مجموعه Titanfall متعهد است و آن را «‌اصلی‌ترین بخش از دی ان ای» خود می‌داند، اما نسخه جدید این مجموعه حداقل در آینده‌ای نزدیک ساخته نخواهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا