اخبار بازی

حضور بازی Resident Evil Village در TGS تأیید شد

کپکام تأیید کرد که بازی Resident Evil Village در رویداد توکیو گیم شو اطلاعات جدیدی را دریافت خواهد کرد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Resident Evil Village

از آخرین باری که شرکت Capcom عنوان Resident Evil Village را به‌نمایش گذاشت مدتی می‌گذرد. این بازی ابتدا در رویداد PS5 (ماه June) معرفی شد و پس از آن، تریلر جدیدی را دریافت نکرد. در طی این مدت شایعات گوناگونی در مورد بازی پخش شد، اما حال کپکام به‌طور رسمی اعلام کرده که در اواخر این ماه و در طی رویداد TGS جزئیات بیشتری را از Resident Evil Village اعلام خواهد کرد. ابتدا قرار بود تا اطلاعات بیشتر در ماه آگوست منتشر شود، اما برنامه‌های کپکام کمی به تعویق افتاد و سازندگان بازی بابت این موضوع از طرفداران عذرخواهی کردند.

رویداد توکیو گیم شو از تاریخ 23 تا 27 سپتامبر جریان دارد و Resident Evil Village در آخرین روز این رویداد نمایش خواهد داشت. با اینکه شوکیس بازی به زبان ژاپنی خواهد بود، اما کپکام اعلام کرده که ترجمه انگلیسی و چینی نیز برای طرفداران ارائه خواهد شد. در کنار کپکام، کمپانی‌های ژاپنی بزرگ دیگری مانند اسکوئر اینکس، سگا و کونامی نیز در TGS امسال حضور دارند.

بازی Resident Evil Village در سال 2021 برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا