اخبار بازی

هشدار: مراقب اسپویلرهای بازی Resident Evil Village باشید

در حالی که هنوز تاریخ عرضه دقیق Resident Evil Village مشخص نشده، جزئیات فراوانی از بازی لو رفته و در فضای آنلاین در حال دست به دست شدن است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Resident Evil Village

مدتی پیش شرکت Capcom یک حمله باج‌افزاری را تجربه کرد که نتیجه آن، افشا شدن اطلاعات زیادی از پروژه‌ها و برنامه‌های مختلف این شرکت ژاپنی بود. پس از این واقعه، به‌تازگی اطلاعات گسترده‌ای از بازی Resident Evil Village لیک شده که این اطلاعات شامل بخش‌های مهمی از داستان، دشمنان معرفی‌نشده و چندین اسکرین شات می‌شود.

هنوز تأیید نشده که لیک شدن جزئیات Resident Evil Village ارتباطی به حمله اخیر به کپکام دارد یا خیر، اما اینطوری که به‌نظر می‌رسد شخصی به بیلد توسعه بازی دسترسی داشته و این اطلاعات را افشا کرده است.

البته که بازی سنتر جزئیات لو رفته از داستان بازی را بازگو نمی‌کند، اما قصد داریم که بابت لو رفتن این اطلاعات به شما هشدار دهیم. اگر قصد دارید که در زمان عرضه همه‌چیز را برای اولین بار خودتان تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم در حین باز کردن سایت‌های مختلف و یا گردش در فضای مجازی مراقب باشید؛ به‌خصوص به‌هنگام سرچ کردن عبارت Resident Evil Village.

به‌نظر می‌رسد کپکام و طرفداران بازی اوقات سختی را تا زمان عرضه سپری خواهند کرد. بازی Resident Evil Village در سال 2021 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا