اخبار بازی

جزئیات انتشار دموی دوم بازی Resident Evil Village مشخص شد

همانطور که انتظار می‌رفت، کپکام طی رویداد Resident Evil Showcase از برنامه‌های خود برای انتشار دومین دموی بازی Resident Evil Village رونمایی کرد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Resident Evil Village

پس از به‌نمایش دادن چهارمین تریلر Resident Evil Village، شرکت Capcom برنامه زمانی عجیب و پیچیده خود برای انتشار دومین دموی بازی را منتشر کرد.

کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در این بازه زمانی، به اولین استیج دمو که در محیط روستا جریان دارد و 30 دقیقه قابل بازی خواهد بود،  دسترسی خواهند داشت:

  • شنبه 28 فروردین، ساعت 04:30 بامداد تا 12:30

استیج دوم دمو که در محیط قلعه جریان دارد نیز به همین روال 30 دقیقه قابل بازی خواهد بود و ابتدا بر روی PS4 و PS5 در بازه زمانی زیر قابل بازی است:

  • یکشنبه 5 اردیبهشت، ساعت 04:30 بامداد تا 12:30

پس از آن، تمام کاربران بر روی همه پلتفرم‌ها در بازه‌های زمانی زیر به هر دو استیج دمو دسترسی خواهند داشت و می‌توانند تا 60 دقیقه به تجربه بازی بپردازند:

  • یکشنبه 12 اردیبهشت، ساعت 04:30 تا دوشنبه 13 اردیبهشت، ساعت ساعت 04:30

کپکام اعلام کرده بازیکنان می‌توانند 60 دقیقه زمان خود را بر روی هر بخش از دمو که تمایل داشته باشند، صرف کنند. همچنین کاربران PS4 و PS5 از همین حالا می‌توانند پیش دانلود (پری لود) دمو را شروع کنند تا در ساعت انتشار، آماده بازی کردن باشند. پری لود دمو برای کاربران کنسول‌های ایکس باکس و استیم نیز از تاریخ 10 اردیبهشت آغاز خواهد شد.

بازی Resident Evil Village در تاریخ 17 اردیبهشت برای رايانه‌های شخصی، پلی استيشن 5، پلی استيشن 4، ايکس باکس سری ايکس/اس، ايکس باکس وان و گوگل استيديا منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا