اخبار بازیکامپیوتر

بازی Resident Evil Village، بزرگ‌ترین لانچ سری بر روی PC

چند روز از عرضه بازی Resident Evil Village می‌گذرد و آمار و ارقام نشان می‌دهد که این عنوان شروع قدرتمندی را بر روی رایانه‌های شخصی داشته است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Resident Evil Village

مشخص است که شرکت Capcom انتظارات بالایی از جدیدترین نسخه سری Resident Evil (چه از لحاظ بازخورد و چه از لحاظ فروش) داشت. در حال حاضر فروش روزهای ابتدایی بازی مشخص نیست، اما می‌دانیم که این عنوان بر روی استیم با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

طبق اطلاعات SteamDB، بالاترین میزان بازیکنان همزمان بازی Resident Evil Village در روز عرضه به 101,726 نفر رسیده و بدین ترتیب این عنوان در میان تمام بازی‌های سری بر روی استیم، بزرگ‌ترین لانچ را تجربه کرده است. بیشترین میزان بازیکن همزمان در روز عرضه برای ریمیک Resident Evil 3، Resident Evil 2 و همچنین Resident Evil 7 بر روی استیم، به‌ترتیب برابر با 74,024 نفر، 32,635 نفر و 18,211 نفر بود.

مطمئنا آمارهای اولیه خبر از یک موفق بزرگ برای این عنوان می‌دهد، اما برای دریافت جزئیات دقیق‌تر از میزان فروش بازی باید کمی بیشتر منتظر بمانیم. بازی Resident Evil Village هم‌اکنون در کنار PC، به‌صورت بین نسلی برای کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس و همچنین استیدیا در دسترس است. شما می‌توانید بررسی ما از این عنوان را از اینجا مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا