اخبار بازی

بازی Resident Evil Re:Verse در تابستان امسال منتشر می‌شود

بر خلاف آنچه که قبلا اعلام شده بود، بازی Resident Evil Re:Verse در هنگام عرضه Resident Evil Village در دسترس قرار نمی‌گیرد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Resident Evil Re:Verse

عنوان مولتی پلیر Resident Evil Re:Verse در ابتدا قرار بود همراه با بازی Resident Evil Village در تاریخ 7 می (17 اردیبهشت) منتشر شود، اما به‌تازگی یکی از سخن‌گویان شرکت Capcom از طریق رسانه VGC اعلام کرده که این اتفاق رخ نخواهد داد.

از طرف دیگر، ایمیلی در برنامه Resident Evil ambassadors (یک برنامه رایگان برای دریافت اخبار فرنچایز رزیدنت ایول) دیده شده که در آن به عرضه Resident Evil Re:Verse اشاره شده است. با اینحال، ایمیل ارسال شده به تاریخ دقیقی از فصل تابستان برای عرضه این بازی آنلاین اشاره نمی‌کند.

اگر با Resident Evil Re:Verse آشنایی ندارید، باید دانید که این عنوان یک بازی مولتی پلیر آنلاین 4 تا 6 نفره است و در آن قهرمانان مختلف سری Resident Evil از جمله کریس و کلیر ردفیلد، ایدا وانگ، جیل ولنتاین و… به‌عنوان شخصیت قابل بازی حضور دارند. کشته شدن در این بازی پایان کار نیست و بازیکنان در صورت به‌همراه داشتن سمپل‌های ویروس به اندازه کافی، می‌توانند به شخصیت‌های منفی سری مانند تایرنت، نمسیس و یا جک بیکر تبدیل شوند.

تمام کاربران Resident Evil Village این بازی آنلاین را در تابستان به‌طور رایگان دریافت خواهند کرد.

در همین حال، مهلت تجربه دموی 60 دقیقه‌ای Resident Evil Village پس از اعتراضات طرفداران، از یک روز به یک هفته افزایش پیدا کرده است. کاربران تمام پلتفرم‌ها می‌توانند از تاریخ 12 تا 19 اردیبهشت به تجربه دموی بازی بپردازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا