اخبار بازینینتندو سوییچ

شایعه: بازی Resident Evil Outrage کنسل شده است

به‌تازگی اینسایدری عنوان کرده که بازی Resident Evil Outrage یک پروژه مولتی پلیر محور بوده و احتمالا ساخت آن کنسل شده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

لوگوی بازی Resident Evil

مجموعه Resident Evil در سال‌های اخیر، یکی از پایدارترین سری‌ها بوده و به‌طور مدام شاهد عرضه شدن عناوین جدیدی از آن بوده‌ایم. در سال 2021 نیز دو بازی Resident Evil Village و Resident Evil 4 VR از این مجموعه منتشر شدند که هر دوی آن‌ها به موفقیت‌های بزرگی رسیدند. اما در کنار آن، برای مدت‌ها شایعات مختلفی در مورد بازی‌های در دست ساخت سری وجود داشته‌اند که به‌نظر می‌رسد اکنون یکی از آن‌ها کنسل شده است.

ماه‌های گذشته افراد مختلف و همچنین افشای حجم عظیمی از اطلاعات شرکت Capcom، به ساخت عنوانی تحت نام Resident Evil Outrage اشاره داشته‌اند. طبق این شایعات، بازی مذکور یک عنوان انحصاری نینتندو سوئیچ بود که بازیکن در آن کنترل شخصیت ربکا چمبرز را در دست می‌گرفت. حال اینساید شناخته‌شده نینتندو یعنی NateDrake عنوان کرده که ساخت این بازی متوقف شده و همچنین اطلاعات لو رفته مربوط به آن نیز اشتباه بوده است.

او در فروم Famiboards طی چند پست گفته که Resident Evil Outrage در حقیقت یک عنوان چندنفره و مولتی پلتفرم بوده که کنسل شده، اما ممکن است در فرم دیگری هنوز وجود داشته باشد. علاوه بر آن، این اینسایدر می‌گوید که عنوان Resident Evil انحصاری نینتندو سوئیچ، یک پروژه کاملا مجزا بوده و هیچ ارتباطی با Resident Evil Outrage ندارد. البته NateDrake از وضعیت فعلی این پروژه انحصاری اطلاعاتی ندارد و مشخص نیست که ساخت آن هنوز در جریان است یا خیر.

در هر صورت، باید به تمام موارد گفته شده به دید شایعه نگاه کرد چرا که پروژه‌ای تحت نام Resident Evil Outrage هیچگاه به‌طور رسمی معرفی نشده بود. بنابراین اگر هم چنین عنوانی در دست ساخت بوده و کنسل شده، ممکن است هیچوقت به‌طور کامل ماجرای پشت آن را نفهمیم. در همین حال، اخیرا باری دیگر شواهد بیشتری از وجود داشتن ریمیک Resident Evil 4 لو رفته که می‌توانید جزئیات آن را از اینجا مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا