اخبار بازی

شینجی میکامی، خالق رزیدنت اویل، می‌خواهد با استودیوی جدید از ژانر survival horror رهایی یابد

آقای شینجی میکامی در مصاحبه‌ای جدید درباره جدایی‌اش از Tango Gameworks صحبت کرده است. فوریه گذشته تایید شد که میکامی در حال ترک استودیو Tango Gameworks است. این استودیو سازنده بازیهای The Evil Within ،Ghostwire: Tokyo و Hi-Fi Rush است که میکامی در سال 2010 قبل از فروش آن به Bethesda، استودیو را تأسیس کرد.

پس از اینکه ماه گذشته مشخص شد که خالق رزیدنت اویل یک شرکت جدید تاسیس کرده است، میکامی با Byking درباره حرفه خود و آنچه می‌خواهد در آینده انجام دهد، گفت‌و‌گو کرد. در این مصاحبه میکامی گفت که قصد داشته که هشت سال قبل Tango Gameworks را ترک کند، اما احساس مسئولیت کرد و به کار روی بازی‌های استودیو ادامه داد.

او در پاسخ به این سوال که چرا می‌خواهد Tango Gameworks را ترک کند، گفت که او تمایل دارد تا محیط کاری را طوری طراحی کندکه تجربه منظم‌تر برای بازی‌سازان جوان ارائه کند. او هدف از این محیط کاری را ساخت بازی‌هایی با چرخه‌های توسعه کوتاه‌تر عنوان کرد و گفت که فکر می‌کند مخاطبانی برای عناوین منحصربه‌فردتر و در مقیاس کوچک‌تر وجود داردند.

میکامی به خاطر حضورش در کپکام شناخته شده است.  اودر کپکام اولین رزیدنت اویل را کارگردانی کرد. همچنین بازسازی گیم کیوب رزیدنت اویل در سال 2002 و کارگردانی رزیدنت اویل 4 را در کارنامه ی خود دارد . او همچنین گفته است که می‌خواهد تانگو را ترک کند تا از ژانر survival horror که او را به شهرت رساند، رهایی یابد.

میکامی همچنین نقش خود را در Tango Gameworks قبل از رفتنش روشن کرد. او گفت: من فقط 6 ماه بود که مدیرعامل بودم. فکر می‌کنم خیلی‌ها تصور می‌کردند که من مسئول هستم، اما من تقریبا یک کارمند درجه یک بودم. من تهیه‌کننده‌ای را به اسمم چسبانده بودم، اما من یک مدیر اجرایی یا چیزی شبیه آن نبودم.

در سال 2020، میکامی اظهار داشت که می‌خواهد قبل از بازنشستگی یک پروژه دیگر از بازی‌های ویدیویی را کارگردانی کند و اضافه کرد که ایده‌هایش کم نیستند و به ژانر وحشت محدود نمی‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا