اخبار بازی

اطلاعات جدیدی از بازی Resident Evil 8 لو رفت

در جدید ترین اخبار بازی Resident Evil 8، به‌تازگی اطلاعات فراوانی از این عنوان لو رفته که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

بازی Resident Evil 8

*توجه: ممکن است این مطلب بخش‌هایی از داستان بازی را لو دهد.*

ساخت بازی Resident Evil 8 از مدت‌ها پیش تأیید شده، با اینحال شرکت Capcom تاکنون این عنوان را به‌طور کامل معرفی نکرده‌است. اما اخیرا جزئیات مختلفی از داستان، شخصیت‌ها و دشمنان این بازی لو رفته که اطلاعات زیادی را به ما می‌دهند. توجه داشته‌باشید که این اطلاعات از سوی وب‌سایت Biohazard Cast به‌دست آمده و تا زمان معرفی رسمی از سوی کپکام، در حد شایعه باقی می‌مانند.

طبق گزارش Biohazard Cast، نسخه هشتم رزیدنت اویل که با عنوان” Resident Evil VIIIAGE” شناخته می‌شود، شامل یک شخصیت قابل کنترل جدید به‌نام امیلی است. او که در یک روستا بزرگ شده و نزدیک 30 سال سن دارد، در بخشی از بازی به ایثن که برای اولین بار در نسخه هفتم با او آشنا شدیم، کمک خواهد کرد. این دو در روستایی باهم آشنا می‌شوند و در ادامه با همکاری هم، قصد دارند تا پدر امیلی را نجات داده و از آن منطقه فرار کنند.

با اینکه در ابتدا به‌نظر می‌رسد سحر و جادو و المان‌های فراطبیعی نقش بزرگی در داستان دارند، اما هیچ جادویی در کار نیست. نوعی ویروس جدید در هوا پخش شده که باعث ایجاد توهم می‌شود. زامبی‌ها و حیواناتی مانند گرگ و سگ به بازی باز می‌گردند، اما نوع جدیدی از هیولاها که توسط یک فرقه پرستیده می‌شوند نیز در بازی وجود دارد. برخی از زامبی‌ها همان‌طور که شایعه شده‌بود، در حالت زره‌پوش و شمشیر به دست به شما حمله خواهند کرد.

بازی Resident Evil 8-2

در کنار روستای ذکر شده، غارها و جنگل‌ها نیز بخشی از بازی خواهند بود. با اینکه طبق شایعات در نیمه دوم بازی با یک قلعه مخوف سر و کار داریم، اما به‌نظر می‌رسد این نسخه تمرکز زیادی بر روی محیط‌های بیرونی و خارج از چارچوب خانه دارد. محیط‌های بازی بسیار تاریک توصیف شده‌اند و به همین دلیل بازیکنان یک چراغ قوه در اختیار دارند. باتری این چراغ قوه پس از مصرف شدن، به‌صورت خودکار و با طی کردن زمان پر می‌شود.

همچنین اطلاعاتی از شخصیت‌های منفی داستان نیز منتشر شده که طبق آن، الکس وسکر به این نسخه باز می‌گردد، اما آنتاگونیست اصلی داستان یک شخصیت جدید است که Alan R نام دارد. Alan R مردی مرموز است که در قلعه زندگی می‌کند و رئیس یا یکی از اعضای ارشد ارگان The Connection است. این ارگان که در نسخه هفتم سری معرفی شد، با هدف ساخت سلاحی با توانایی کنترل ذهن ایجاد شده‌است.

همان‌طور که گفته‌شد، این اطلاعات غیر رسمی هستند و باید برای مطمئن بودن در مورد جزئیات نسخه بعدی تا اعلام رسمی کپکام منتظر بمانیم. طبق شایعات، بازی Resident Evil 8 به‌زودی معرفی و به‌صورت بین نسلی در اوایل سال 2021 عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. خیلی کار خوبی کرده کپکام، حداقل استودیوهای RE سازش همگی دارن عالی حرکت میکنن.
    تغییرات زیربنائی داره تو این سری اعمال میشه، از طرف دیگه برای دوست داران نسخه های کلاسیک یکی یکی دارن ریمیک منتشر میکنن، هم طرفدارهای هاردکور کم و بیش راضی میشن (البته مثل جوجه کلاغ که کلا سیر نمیشه، این جماعت هیچوقت کامل راضی نمیشن :D) و هم پلیر جدید جذب میشه.
    هرچه میگذره میگم واقعا دم کپکام گرم که از 6-5 سال پیش اینهارو برنامه ریزی کرده بود.
    این روزها کمپانی شجاع که تو روی طرفدارهای بازیش وایسه و دست به همچین تغییراتی بزنه کمتر پیش میاد.
    این کپکامی که الان بالا سرکار هست به هرشکلی که بخواد تغییرات ریز و درشت تو این سری انجام بده، من براش هیجان دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا