اخبار بازی

Resident Evil 6 گلد شد


بیش از یک ماه تا عرضه‌ی Resident Evil 6 زمان باقی مانده، اما کپکام از همین حالا اعلام کرده که بازی گلد شده است. به این معنی که ساخت آن به طور کامل به اتمام رسیده و هم اکنون در مرحله‌ی چاپ و تکثیر به سر می‌برد. البته این موضوع فقط در مورد نسخه‌های کنسولی صدق می‌کند. نسخه‌ی PC بازی هم‌چنان در حال ساخت می‌باشد و تا آخر امسال عرضه نمی‌شود.

هفته‌ی پیش در گیمزکام از سرویس آنلاین رایگانی تحت عنوان ResidentEvil.net پرده‌برداری شد. این سرویس تمامی آمار و رکوردهای شما را در هر لحظه ثبت می‌کند. اطلاعاتی مانند تعداد Killهای شما، تعداد و نوع اسلحه‌هایی که استفاده کرده‌اید، مدال‌ها و تعداد امتیازهایی که در مدهای مالتی پلیر بازی به دست آورده‌اید، مقدار زمانی که به انجام بازی پرداخته اید و … را ثبت می‌کند. تمامی این آمارها و رکوردها را می‌توانید با دوستان خود در سرتاسر جهان مقایسه کنید. علاوه بر آن، این سرویس به اکانت توییتر و فیسبوک شما نیز وصل می‌شود و می‌توانید وضعیتتان را در هر لحظه از جمله آخرین اچیومنت‌هایی که بدست آورده‌‌اید و همچین دریافت هشدار زمانی که رکوردتان توسط بقیه زده شده است و … را ببینید. و البته همه‌‌ی این‌ها را می‌توانید با دوستانتان به اشتراک بگذارید. اپلیکیشن رایگان مخصوص این سرویس نیز برای اسمارت‌فون‌ها که سیستم عامل‌های iOS ،Android و ویندوز دوایس پشتیبانی می‌کند و قراره همراه با لانچ سرویس RE.net، عرضه شود، در نظر گرفته شده است که تمامی این‌ موضوعات را می‌توانید از موبایل‌های خود دنبال کنید.
این سرویس علاوه بر این‌ها از واحد امتیازدهی و پولی مخصوصی با نام RE Points استفاده می‌کند که زمانی که تنها به سرویس کانکت شوید و یا وارد چلنج‌های مختلف آنلاین بازی می‌شوید می‌توانید RE Points به اکانت خود اضافه کنید. در صورت افزایش RE Points شما با بازی کردن مداوم، می‌توانید آن‌ها را با آیتم های جالبی مانند لباس‌های جدید برای مد مرسنریز و فیگورهای جدید برای شخصیت شما در مالتی پلیر و … تبادل کنید.
برنامه و رویدادهای آنلاین همیشگی نیز برای آن در نظر گرفته شده است که می‌توانید در هر لحظه از آن‌ها باخبر شده و در آن‌ها شرکت کنید و به رقابت با دیگر بازیکن‌ها بپردازید. مانند رقابت با دیگران برای رسیدن به بیشترین امتیاز در مد مرسنریز، پیوستن به دیگر بازیکن‌ها و کشتن یک تعداد دشمن و … که با شرکت کردن در همه‌ی این‌ها می‌توانید از RE Ponits و در نتیجه از جوایز آن بهره مند شوید.
در نهایت رویدادهای "مسابقات قهرمانی کمربند" نیز برای سرویس در نظر گرفته شده است. با رقابت و پیروز شدن در این مسابقات خاص می‌توانید کمربند مخصوص قهرمانی را که نشانه‌ی پیروزی بزرگ است، نصیب خود کنید. این کمربند در هر زمان تنها به یک بازیکن اعطا می‌گردد و شما باید بعد از به دست آوردنش، از این کمربند محافظت کنید (با شرکت در مسابقات)، در غیر این صورت بازیکن‌های دیگر می‌توانند آن را از شما بگیرند.

تریلر مربوط به ResidentEvil.net را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.

Resident Evil 6 قرار است در 2 اکتبر برای PS3 و Xbox360 عرضه شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا