اخبار بازی

Resident Evil 6 تایید شد+ اولین اطلاعات رسمی

سایت IGN در خبری که دقایقی پیش در صفحه اصلی خود قرار داده عرضه نسخه ششم از سری بازی های Resident Evil را تایید کرد. این سایت برای اثبات ادعای خود تصاویری از پوسترهای مربوط به این بازی را در سایت خود قرار داده است.

پوستر 1 ، پوستر 2

سایت GameStop نیز این خبر را تایید کرده و اطلاعات بسیار جالبی را عنوان کرده است. کاراکتر‌‎های اصلی این نسخه Leon S.Kennedy و Chris Redfield هستند که هر کدام دارای خط داستانی جداگانه و منحصر به فرد خود هستند که در ادامه داستان با هر رو‌به‌رو خواهند شد. البته این دو شخصیت تنها نخواهند بود و هر کدام از آنها همکاری خواهند داشت. همچنین در این نسخه احتمال حضور Ada Wong به عنوان یک کاراکتر قابل بازی نیز وجود دارد. محلی که بازی در آن رخ می‌دهد به احتمال قوی کشور چین خواهد بود ولی گفته می‌شود که داستان بازی در محل های دیگری نیز اتفاق می‌افتد. تیم سازنده بازی همان تیمی خواهد بود که نسخه های قبلی بازی را ساخته است و این بار کپکام ساخت این بازی را به استودیو های غربی خود نسپرده است.

این عنوان در 20 نوامبر 2012 برای X360، PS3 و PC عرضه خواهد شد.

 

به روز رسانی: خبر توسط Capcom رسما تایید شد.

 

به روز رسانی 2: اولین اطلاعات رسمی از سوی کپکام منتشر شد.

 

10 سال از اتفاقات راکون سیتی گذشته و رییس جمهور ایالات متحده تصمیم گرفته است حقایق پشت پرده اتفاقات راکون سیتی را بر ملا سازد تا شاید فعالیت های بایوتروریستی اخیر را محدود کند. دوست صمیمی رییس جمهور و بازمانده وقایع راکون سیتی، لیان اسکات کندی نیز در کنار رییس جمهور است. زمانی که یک حمله بایوتروریستی به محل حضور رییس جمهور رخ می دهد، لیان با یک رییس جمهور آلوده و تبدیل به زامبی شده روبرو می شود و مجبور است سخت ترین تصمیم زندگیش را بگیرد. در همین حین، کریس ردفیلد، عضو سازمان BSAA نیز به چین که خودش مورد حمله بایوتروریستی قرار گرفته است، می رسد. هیچ کشوری از این حملات و شیوع ویروس در امان نیست و یک ترس واحد، تمام جمعیت انسانی کره زمین را در بر گرفته است؛ هیچ امیدی نیست.
برای اولین بار در تاریخ این سری بازی، لیان کندی و کریس ردفیلد، در کنار هم باید علیه این تهدید بی سابقه مقابله کنند. در کنار هر کدام از این دو نفر، کاراکترهای جدیدی حضور خواهند داشت که به طُرُق متفاوتی با این داستان ترسناک دراماتیک و بی رحمانه که در سطح جهانی در حال وقوع است، ارتباط دارند.
Katsuhiko Ichii رییس بخش تحقیق و توسعه و بازاریابی جهانی کپکام گفت:" RE6 یک گام بزرگ در جهت تکامل این سری است. تیم توسعه بازی، به رهبری Hiroyuki Kobayashi به طور خستگی ناپذیر در حال کار بر روی این شماره است تا بهترین تجربه ی RE ممکن را هم از جهت بزرگی و هم کیفیت عرضه کند. ما واقعا در این مورد هیجان زده ایم و نمی توانیم برای انتشار اطلاعات بیشتر صبر کنیم."
ایشان اضافه کرد:" تیم ما از ابتدا قصد داشت تا تجربه ای همراه با روایت داستانی گیرا و بخش تک نفره و Co-op هیجان انگیز، همگی همراه با تمی ترسناک را خلق کند. ما اسم این سبک ترکیبی را "Dramatic Horror" می گذاریم و مطمئن هستیم که هم مورد استقبال فن های سری و هم افراد تازه وارد قرار خواهد گرفت."

 

اولین تریلر از بازی را در زیر می توانید مشاهده کنید:

منبع

داود سامانی

از رفیق زیاد شانس نیاوردم!Game

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا