اخبار بازی

بازی Resident Evil 4 VR برای Oculus Quest 2 معرفی شد

در جریان رویداد Resident Evil Showcase، کپکام از نسخه VR بازی Resident Evil 4 برای هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 رونمایی کرد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Resident Evil 4 VR

بازی Resident Evil 4 پس از عرضه اولیه خود بر روی گیم کیوب در 2005، به مرور زمان تقریبا برای همه پلتفرم‌های ممکن منتشر شد. اما حالا شرکت Capcom با همکاری فیسبوک این عنوان را برای اولین بار به هدست‌های واقعیت مجازی می‌آورد. نسخه VR بازی به‌صورت اول شخص اجرا می‌شود و بازیکنان تنها قادرند تا دستان لیون را به‌هنگام تیراندازی ببینند.

بازی Resident Evil 4 VR توسط کپکام، Oculus Studios و Armature Studio به‌طور مشترک توسعه پیدا می‌کند. گفته شده که در طول رویداد Oculus Gaming Showcase که در تاریخ 21 آپریل (1 اردیبهشت) برگزار می‌شود، اطلاعات بیشتری از این عنوان به اشتراک گذاشته خواهد شد.

هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 در سپتامبر سال 2020 وارد بازار شده بود. برای اجرای بازی‌ها با این هدست، نیازی به یک PC و یا تلفن همراه جداگانه نخواهید داشت. ورژن 64 گیگابایتی Oculus Quest 2 با قیمت 299 دلار و ورژن 256 گیگابایتی آن با قیمت 399 دلار به‌فروش می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا