اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

حضور ریمیک بازی Resident Evil 4 در رویداد جدید کپکام

کپکام رسما اعلام کرده که در طول لایو استریم Capcom Showcase، شاهد نمایش جدیدی از ریمیک بازی Resident Evil 4 خواهیم بود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Resident Evil 4

روز گذشته شرکت Capcom از برگزاری رویداد اختصاصی خود در تاریخ 24 خرداد خبر داد و حال یکی از بازی‌های حاضر در این رویداد مشخص شده است. بازسازی عنوان محبوب Resident Evil 4 که هفته گذشته با یک تریلر کوتاه معرفی شده بود، در رویداد پیش‌روی کپکام نمایش جدیدی خواهد داشت. کپکام عنوان کرده که طرفداران می‌توانند در این رویداد «نگاه تازه‌ای» به بازی داشته باشند. انتظار می‌رود که این نگاه تازه، اولین گیم‌پلی بازی را شامل شود.

به گفته کپکام این لایو استریم به مدت 35 دقیقه خواهد بود و بیشتر بر روی اخبار و اطلاعات بازی‌هایی که از قبل معرفی شده‌اند، تمرکز دارد. البته این ناشر ژاپنی بر روی دیسکورد رسمی خود، وجود یک یا دو معرفی جدید را نیز برای رویداد دیجیتالی پیش‌رو تأیید کرده است. از طرف دیگر، هیدیاکی ایتسونو، کارگردان بازی‌های Dragon’s Dogma و سری Devil May Cry هم با بازنشر کردن اعلامیه مربوط به رویداد کپکام بر روی صفحه شخصی توئیتر خود، باعث شده تا باری دیگر شایعات مربوط به معرفی بازی Dragon’s Dogma 2 قوت بگیرند.

رویداد اختصاصی کپکام در تاریخ 24 خرداد (سه‌شنبه هفته بعد)، ساعت 02:30 بامداد برگزار خواهد شد. ریمیک بازی Resident Evil 4 در تاریخ 24 مارچ 2023 (4 فروردین 1402) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا