اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

فروش فوق‌العاده بازی Resident Evil 4 Remake در دو روز ابتدایی عرضه

طبق اعلام کپکام، ریمیک تحسین‌شده Resident Evil 4 در دو روز ابتدایی عرضه خود به فروش 3 میلیون نسخه‌ای دست یافته است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Resident Evil 4 Remake

هفته گذشته ریمیک بازی Resident Evil 4 بالاخره به دست مخاطبان رسید و این عنوان، با استقبال شدیدا مثبتی مواجه شد. حال شرکت Capcom اولین آمار از فروش بازی را به اشتراک گذاشته و همان‌طور که انتظار می‌رفت، با یک موفقیت تجاری بزرگ طرف هستیم.

طبق آمار رسمی منتشر شده، میزان فروش این ریمیک در عرض تنها دو روز از 3 میلیون نسخه عبور کرده که یک رقم قابل توجه به‌حساب می‌آید. این در حالی است که آخرین نسخه اصلی سری، یعنی Resident Evil Village، در عرض چهار روز به چنین فروشی دست یافت. ریمیک Resident Evil 2 نیز برای دست‌یابی به این میزان از فروش، به یک هفته نیاز داشت و Resident Evil 3 نیز در پنج روز ابتدایی عرضه، 2 میلیون نسخه فروخت.

بدین ترتیب، ریمیک Resident Evil 4 دومین افتتاحیه بزرگ سری را تجربه کرده است. رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه تاریخ سری Resident Evil همچنان به نسخه ششم سری متعلق است که موفق شد در هنگام عرضه، 4.5 میلیون نسخه بفروشد.

در هر صورت، داستان موفقیت‌های کپکام و سری Resident Evil همچنان ادامه دارد و باید دید قدم بعدی تیم سازنده، کار بر روی کدام نسخه از سری خواهد بود. رزیدنت ایول پرفروش‌ترین IP کپکام به‌شمار می‌آید و فروش کلی این مجموعه محبوب تا پایان سال میلادی 2022، از مرز 135 میلیون نسخه عبور کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا