اخبار بازی

اطلاعات جدیدی از ریمیک بازی Resident Evil 4 لو رفت

در حالی که کپکام هنوز به‌طور رسمی از ریمیک بازی Resident Evil 4 رونمایی نکرده، تاکنون شایعات مختلفی در خصوص توسعه آن به‌گوش رسیده و حالا این‌بار رسانه Fanbyte جزئیات جدیدی را از آن لو داده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Resident Evil 4

بر اساس شایعات منتشر شده، ابتدا استودیوی M-Two (سازندگان ریمیک Resident Evil 3) که توسط توسعه‌دهندگان سابق کپکام و PlatinumGames تأسیس شده بود، وظیفه توسعه ریمیک نسخه چهارم را بر عهده داشت. اما پس از واکنش‌های ضد و نقیض نسبت به Resident Evil 3 Remake، کپکام تصمیم گرفت تا سازندگان ارشد Resident Evil 2 Remake هدایت توسعه ریمیک نسخه چهارم را در دست بگیرند و M-Two به عنوان یک استودیوی پشتیبان بر روی بازی کار کند. همچنین شرکت Capcom امیدوار بوده که بتواند شینجی میکامی، کارگردان نسخه اصلی بازی را وارد پروژه کند اما او علی‌رغم علاقه‌مند بودن به این پیشنهاد، تصمیم گرفته که استودیوی Tango Gameworks را رها نکند.

طبق اطلاعات جدید لو رفته، کپکام در نظر دارد تا ریمیک این عنوان کلاسیک محبوب را در اوایل 2022 معرفی کند. با این‌وجود، گفته شده از آنجایی که کمپانی کپکام با کوتاه کردن فاصله بین معرفی و عرضه عناوین خود موفقیت‌های زیادی داشته، ممکن است معرفی بازی Resident Evil 4 Remake به زمان دیگری موکول شود.

به گفته منابع Fanbyte، کپکام به‌دنبال بازسازی صحنه به صحنه Resident Evil 4 نیست و به‌طور مثال، قسمت ابتدایی معروف ورود لیان به روستا، بر خلاف نسخه اصلی حالا در هنگام شب روایت می‌شود. این‌طور که به‌نظر می‌رسد، سازندگان به‌طور مستقیم از دموهای دور انداخته‌شده Resident Evil 4 الهام می‌گیرند و قصد دارند تا حال و هوای ترسناک‌تری را نسبت به بازی اصلی خلق کنند.

همچنین تغییراتی در داستان بازی نیز اعمال شده که یکی از آن‌ها، حضور بیشتر و پررنگ‌تر شخصیت‌های فرعی است. کمپین Separate Ways و Assignment: Ada حالا با یکدیگر ترکیب شده‌اند تا بازیکنان به‌صورت یکجا تجربه‌ای روان و بهبود یافته داشته باشند. البته در حال حاضر مشخص نیست که آیا این بخش در بازی اصلی گنجانده شده یا در قالب DLC به بازی اضافه خواهد شد.

در پایان نیز گفته شده که کانسپت آرت لو رفته شخصیت آلبرت وسکر در واقع به یک پروژه کنسل شده دیگر از سری Resident Evil تعلق دارد و ارتباطی با ریمیک نسخه چهارم ندارد. شایان ذکر است که صحت اطلاعات جدید به هیچ عنوان تأیید نشده؛ بنابراین بهتر است فعلا آن‌ها را تنها شایعه‌ای جدید در نظر گرفت و منتظر معرفی رسمی از سوی کپکام بمانیم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. کپکام هنوز به‌طور رسمی از ریمیک بازی Resident Evil 4 هیچی نگفته ولی الان هزار تا شایعه از ریمیک بازی بیرون اومده یعنی کپکام این شایعه ها رو میخونه میگه اع اینا چرا به ذهن خودمون نرسیده بود بریم اینارو استخدام کنیم ایده بگیریم یه وقت نَتُرشَن

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا