اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

فروش بازی Resident Evil 4 Remake از 7 میلیون نسخه عبور کرد

طبق اعلام رسمی کپکام، ریمیک بازی Resident Evil 4 موفق شده تا بیش از 7 میلیون نسخه بفروشد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Resident Evil 4

حدود یک سال از عرضه ریمیک رزیدنت ایول 4، شرکت Capcom جدیدترین آمار از میزان فروش این عنوان تحسین‌شده را ارائه داده است. در حالی که بازی تا پایان سال 2023 به فروش 6.48 میلیون نسخه‌ای دست یافته بود، این عدد حالا به 7 میلیون نسخه افزایش یافته است. کپکام در گزارش خود تأیید کرده که دی ال سی Separate Ways به همراه عرضه Resident Evil 4 VR برای PSVR2، به روند خوب و باثبات فروش بازی کمک کرده‌اند.

گفتنی است که در سال گذشته، کپکام این عنوان محبوب را برای سیستم عامل مک، آیفون 15 پرو و آیپد نیز عرضه کرد. همچنین مدتی قبل نسخه Gold Edition بازی نیز در دسترس قرار گرفت که دی ال سی Separate Ways را در بر دارد. در پایان کپکام تأیید کرده که تا پایان سال 2023، مجموع فروش سری Resident Evil به 154 میلیون نسخه رسیده است.

ریمیک Resident Evil 4 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس در دسترس است. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر، بررسی بازی رزیدنت اویل 4 ریمیک را در بازی‌سنتر مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا