اخبار بازی

بازیگر Resident Evil 4 Remake یک کانسپت آرت را از بازی لو داد

دی سی داگلاس که به خاطر ایفای نقش شخصیت آلبرت وسکر شناخته می‌شود، اخیرا تصویری را از بازی شایعه‌شده Resident Evil 4 Remake لو داده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Resident Evil 4

شایعات ساخت بازی Resident Evil 4 Remake از مدت‌ها پیش به گوش می‌رسند و طبق شنیده‌ها، بازسازی این عنوان محبوب از سال 2018 در دست تولید بوده است. در حالی که شرکت Capcom تاکنون وجود این ریمیک را تأیید نکرده، اخیرا یکی از صداپیشه‌های مجموعه Resident Evil با لیک کردن یک تصویر، به این شایعات دامن زده.

طبق گفته کاربری به نام BewareCreepyVAs@ در توئیتر، صداپیشه پرحاشیه شخصیت آلبرت وسکر یعنی دی سی داگلاس، اخیرا در یک لایو استریم تأیید کرده برای ایفای نقش این شخصیت محبوب در بخش Separate Ways بازی Resident Evil 4 Remake بازگشته است. علاوه بر این، او همچنین یک کانسپت آرت را نیز را با طرفداران به اشتراک گذاشته:

کانسپت آرت بازی Resident Evil 4 Remake

همان‌طور که گفته شد، این اولین باری نیست که اطلاعات ریمیک رزیدنت ایول 4 لو می‌رود. گفته می‌شد که در ابتدا وظیفه توسعه این عنوان به استودیوی M-Two (سازندگان ریمیک Resident Evil 3) سپرده شده بود. اما از اواخر سال 2020 پس از بررسی‌های داخلی، یکی از استودیوهای اصلی کپکام هدایت پروژه را بر عهده گرفت. طبق آخرین شایعات، با توجه به بازنگری بزرگ رخ داده در توسعه Resident Evil 4 Remake، این عنوان حداقل تا سال 2023 منتشر نخواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا