اخبار بازی

منتظر رونمایی از بازی Resident Evil 3 Remake در رویداد TGA نباشید

بازی Resident Evil 3 Remake

پس از تصاویری که توسط استور پلی‌استیشن فاش شدند بسیاری مطمئن شدند که در رویداد The Game Awards شاهد رونمایی از بازی Resident Evil 3 Remake توسط شرکت کپکام خواهیم بود. با این حال به گفته جف کیلی مجری و تهیه‌کننده این مراسم سالیانه، این اتفاق به وقوع نخواهد پیوست.

در جریان جلسه پرسش و پاسخی در وبسایت ردیت، جف کیلی به طور آشکار اظهار کرد که بازسازی نسخه سوم مجموعه Resident Evil در مراسم The Game Awards حضور نخواهد یافت.

هیچ برنامه‌ای در ارتباط با Resident Evil 3 در این رویداد وجود ندارد و نداشته است. بسیاری از این موارد فاش شده به طور کامل نادرست هستند. تا به این لحظه هیچ کدام از برنامه‌های ما لو نرفته است.

گفته‌های جف کیلی به نوعی بیان می‌دارد شایعات مربوط به رونمایی از بازی Resident Evil 3 Remake غلط و نادرست بوده و خبری از معرفی آن نخواهد بود. با این حال ممکن است منظور ایشان شایعاتی باشد که پیش از این در هفته‌های گذشته و در رابطه با سایر بازی‌ها هم منتشر شده بود. در این زمان از سال شایعات بی‌شماری در سطح اینترنت مخابره می‌شوند. با ایحال نکته مثبت بدین شرح است که هیچ کدام از برنامه‌های جف کیلی و تیمش برای The Game Awards تاکنون لو نرفته است.

اکنون که مشخص شد معرفی بازسازی مورد بحث در TGA صورت نخواهد گرفت شاید سوال بسیاری از مخاطبین بدین گونه باشد که این بازی چه زمانی معرفی خواهد شد. فراموش نکنیم که شرکت کپکام قرار است در انتهای ماه جاری در رویداد Jump Festa در ژاپن حضور به عمل بیاورد و معرفی دو بازی جدید توسط آن‌ها نیز مورد تایید قرار گرفته است. ممکن است رونمایی از بازسازی نسخه سوم Resident Evil در این رویداد به وقوع بپیوندد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا