اخبار بازی

بازی Resident Evil 3 Remake در پنج روز اول عرضه، دو میلیون نسخه فروش داشته است

بازی Resident Evil 3 Remake در پنج روز اول عرضه، دو میلیون نسخه فروش داشته و نیمی از آن‌ها به صورت دیجیتالی خریداری شده است.

بازی Resident Evil

هنوز دو هفته از عرضه این بازی نگذشته که کپ‌کام با انتشار بیانیه‌ای میزان موفقیت بالای Resident Evil 3 Remake را اعلام کرده است. بازی اصلی Resident Evil 3:Nemesis سه و نیم میلیون نسخه فروخت و حالا نسخه‌ی بازسازی‌شده فاصله‌ی زیادی تا رسیدن به این عدد ندارد. سری Resident Evil همیشه فروش خوبی داشته‌اند و این بیانیه به فروش 6.5 میلیون نسخه از بازی Resident Evil 2 Remake اشاره میکند. برای مقایسه میتوان به دیگر عناوین کپ‌کام در سال‌های اخیر اشاره کرد مانند Devil May Cry 5 که کمی بیش از سه میلیون نسخه فروش داشت و بازی Monster Hunter World پانزده میلیون نسخه را به فروش رساند که بهترین بازی کپ‌کام از این لحاظ محسوب میشود.

موفقیت عظیم دو نسخه‌ی قبلی این فرنچایز، کپ‌کام را وادار به ساخت قسمت‌های جدید کرده است و طبق گزارشات Resident Evil 4 Remake و Resident Evil 8 در سال‌های آینده به بازار خواهند آمد. همچنین برای اطلاعات بیشتر درباره بازی Resident Evil 3، نقد و بررسی بازی سنتر را بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا