اخبار بازی

ریمیک بازی Resident Evil 3 به صورت رسمی معرفی شد

بازی Resident Evil 3

پس از فاش شدن جزئیاتی توسط استور پلی‌استیشن، ریمیک بازی Resident Evil 3 به طور رسمی در جریان استریم برنامه State of Play توسط شرکت کپکام معرفی شد.

رونمایی از این عنوان توسط تریلری صورت گرفت و طی آن شخصیت اصلی و نمادین این بازی یعنی جیل ولنتاین به همراه کارلوس اولی‌ویرا در خرابه‌های باقی مانده از راکون سیتی به تصویر کشیده می‌شوند. در انتهای تریلر هم نمایش بسیار اندک و مختصری از نمسیس، شخصیت منفی نام‌آشنای نسخه سوم این فرنچایز صورت می‌گیرد.

پس از رونمایی از بازی، تیم سازنده از شرکت کپکام بیانیه‌ای منتشر کرد که اطلاعاتی بیشتری از بازی ارائه می‌کند. به مانند ریمیک نسخه دوم، بازسازی نسخه سوم نیز از دوربین سوم شخص روی شانه بهره می‌برد. هم‌چنین کپکام برای توسعه این اثر باری دیگر از RE Engine استفاده می‌کند که پیش از این برای ساخت Resident Evil 7، بازسازی Resident Evil 2 و البته بازی Devil May Cry 5 از آن استفاده کرده بود. به‌علاوه Project Resistance که پروژه چندنفره در حال توسعه این مجموعه است به بخش چندنفره ریمیک نسخه سوم تبدیل شده و به گفته تیم توسعه‌دهنده داستان‌هایی بازگو نشده از آزمایشات شرکت آمبرلا روی حومه‌های راکون سیتی را روایت خواهد کرد. از سوی دیگر پیش‌خرید بازی هم لباس‌های نسخه اصلی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

شاید مهم‌ترین نکته معرفی ریمیک بازی Resident Evil 3 بدین شرح باشد که این اثر بسیار زودتر از آن‌چه که مخاطبین انتظار داشتند عرضه خواهد شد. بر این اساس گفته شد که این بازسازی در تاریخ 3 آپریل 2020 برابر 12 اسفند 98 برای کنسول PlayStation 4، کنسول Xbox One و پلتفرم کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا