اخبار بازی

در بازسازی عنوان Resident Evil 3: Nemesis حالت Mercenaries وجود نخواهد داشت

در بازسازی عنوان محبوب Resident Evil 3: Nemesis حالت Mercenaries که بخشی از بازی اصلی بود ، وجود نخواهد داشت. زیرا به تازگی مشخص شد که این حالت در قالب عنوانی جداگانه با نام Resident Evil: Project Resistance ارائه خواهد شد.

عنوان Resident Evil 3: Nemesis

خبر بازسازی عنوان Resident Evil 3: Nemesis در اواخر سال 2019 رسماً اعلام شد که خبر بسیار خوشحال کننده‌ای برای طرفداران قدیمی سری «رزیدنت اویل» بود. بخش داستانی این عنوان محبوب ، دقیقاً بر اساس نسخۀ اصلی بازی بازسازی خواهد شد اما طبق آخرین اخبار منتشر شده گویا بخش‌های دیگر بازی ، در این بازسازی وجود نخواهد داشت.

در نسخۀ قدیمی بازی Resident Evil 3 علاوه بر بخش داستانی ، حالت بازشدنی با نام “The Mercenaries – Operation: Mad Jackal” نیز وجود دارد که در آن گیمر یکی از سه شخصیت قابل بازی را انتخاب می‌کند و باید در زمان مناسب از محل موردنظر خارج شده و علاوه بر آن ، با از بین بردن دشمنان و کسب وقت اضافی  ، پاداش نیز بدست آورد. اما در بازسازی عنوان Resident Evil 3 خبری از این حالت نخواهد بود!

اخیراً شرکت «کپکام» در اقدام جدیدی از بازی Resident Evil: Project Resistance رونمایی کرد که بعنوان یک بازی چندنفرۀ آنلاین ، دقیقاً ساختاری شبیه به حالت The Mercenaries دارد. گویا این شرکت قصد دارد تا بازسازی عنوان Resident Evil 3: Nemesis را در قالب دو عنوان جداگانه منتشر نماید. پس از موفقیت بازسازی نسخۀ دوم ، به طور حتم از بازسازی نسخۀ سوم نیز استقبال خواهد شد اما موفقیت بازی Resident Evil: Project Resistance در حاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ زیرا طرفداران واکنش خوبی نسبت به نمایش گیم‌پلی این بازی نداشته‌اند.

متاسفانه تاکنون تاریخ انتشار مشخصی برای این دو عنوان اعلام نشده است و قرار است در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های نسل حاضر عرضه شوند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا