اخبار بازی

طبق گفته Capcom بازی Resident Evil 3 Remake تا 90 درصد به اتمام رسیده و نباید تاخیر بخورد

توسعه نسخه Remake بازی Resident Evil 3 به خط پایان بسیار نزدیک است. آنقدر نزدیک که Capcom می گوید تاخیری در زمان عرضه اتفاق نخواهد افتاد.

در مصاحبه با مجله ژاپنی Famitsu، تولید کنندگان Resident Evil 3، پیتر فابیانو (Peter Fabiano) و ماسائو کاوادا (Masao Kawada) ادعا کردند که کار بر روی Remake دوم “حدود 90 درصد” رو به پایان است. آنها چنان از روند کاری که انجام داده اند اطمینان دارند، که به این مجله گفته اند:

هيچ تاخيری در کار نخواهد بود.

درست است که از تاریخ انتشار برای بازسازی Resident Evil 3 تنها چند ماه باقیمانده است ، با این حال توسعه بازی های ویدیویی می تواند غیرقابل پیش بینی باشد. اما خوب است که دو سازنده این پروژه را، در مورد پیشرفت فعلی بازی، با اعتماد به نفس ببینیم.

خبر بازسازی Resident Evil 3 در دسامبر سال گذشته در مراسم PlayStation State of Play اعلام شد. علاوه بر آن، Capcom اعلام کرد که این بازی در تاریخ 3 آوریل برای پلی استیشن 4 ، Xbox One و Steam منتشر می شود.

در مصاحبه جداگانه دیگری با مجله Famitsu ،آقای پیتر فابیانو و ماسائو کاوادا گفتند که این بازسازی برای Resident Evil 3 حتی بیشتر از Resident Evil 2 remake یک ریمیکس از نسخه اصلی خواهد بود. یکی از اهداف بازسازی نسخه سوم این بازی این است که، بازیگران را قانع کننده تر از بازی اصلی بسازند.

شرکت Capcom هیچ وقتی را برای تبلیغ نسخه Remake بازی Resident Evil 3 از دست نداد، حتی تا آنجایی پیش رفت که صدای کاراکتر Nemesis و یک نامه از طرف کاراکتر Jill Valentine را به بازی Resident Evil 2 اضافه کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا